|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 12:43 pm
Jalkazar Mikusagi Jalkazar Nu har familjens enorma julgran av plast satts upp, dags for Carolas Jul I Betlehem kanske? Amerikanska familjen? Hörru, jag svarade dig förut! mad Jepp, och pa vad? Vi diskuterade förut, remember? Bläddra bakåt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 12:45 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 12:47 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 12:48 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 12:59 pm
/share pillow with Arla
heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 2:21 pm
Niddler cuz i has a pillow http://www.mathcats.com/realcats/cat-pillow.jpg rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 2:34 pm
Mikusagi Jalkazar Alltsa, jag har ju ratt razz Tyvarr sa ar heterosexualitet det genetiskt normala och det gar inte riktigt att gora nagonting at. Manniskor gillar att uppna normalitet det ar darfor det popularaste partiet vinner valet och inte det mest impopulare, men vi gillar ocksa individualitet och darfor rostar vi pa dom som forlorar ocksa. Sa den ultimata losning angaende heternomativitet ar inte bry sig. Heterosexualitet är inget genetiskt normalt utan en benämning vi har kommit på själva och sedan placerar vi det på vissa människor. Eller, nu för tiden är det viktigt att varje människa får välja själv vad hen har för läggning. Vad som gör att folk väljer t.ex. heterosexuell som benämning är olika, för definitionen kan skifta. Dessutom, för att veta vilket kön någon dras till måste man också veta vad kön är och var gränsen mellan kvinnligt och manligt går. Eller ta bara det biologiska könet. Vet du hur bebisar som barnmorskor inte kan könsbestämma ser ut? Antingen har bebisen en ovanligt liten p***s eller en ovanligt stor klitoris. Sedan finns det säkert andra exempel, men nu tar vi dessa för det är dem jag känner till. Så, om klitoris blir lite större har man gått ifrån könet kvinna och nästan inträtt i könet man, men inte riktigt. Så... män med mindre p***s är inte lika mycket män som de med större p***s? Om någon blir kär i/attraheras av/gärna inleder relationer med intersexuella, transpersoner, manliga kvinnor eller kvinnliga män, hur skall den personen då benämnas enligt dig? Nu sa tycker jag att du drar till med petitesser har, hur kan du pasta att heterosexualitet inte ar det genetiskt normala? Alla arter efterstravar forokning och savitt jag vet ar det alltid en hane och en hona involverat pa ett satt eller ett annat nar vi talar om forokning. Nu finns ju homosexualitet aven bevisat hos djur men som med manniskor sa ar den stora massan heterosexuella och for tillfallet har vi inte evolverats sa att vi kan foroka oss med det egna konet, vilket gor att heterosexualitet ar det genetiskt normala (undantag: Maskar som faktiskt ar tvakonade, aven blommor). Sen ar det intressant med transpersoner, nu sa visar forskning att manniskor blir kar i "dofter" alltsa en manniskas svett i grunden, sa vare sig dom ar kladda som kvinnor eller inte sa blir personen kar i dess personliga doft, som ar uppbyggd olika kring kvinnor och man vilket gor transexualiten ointressant som faktor i personen som faller for den transexuellas ogon da personen inte faller for den transexuellas kon som den latsas ha utan dens faktiska kon. Daremot den sexuella laggningen transexualitet kan jag saga att jag inte alls ar insatt i och darfor inte har nagon kommentar om. Men jag ser inte hur du far bebisar med liten p***s/stor klitoris att ha nagonting med det har att gora? Och varfor censurerar du ut p***s men inte klitoris?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 3:00 pm
Fy helvete vad lycklig jag är just nu biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 3:08 pm
Dora The Exploded Fy helvete vad lycklig jag är just nu biggrin Tell why! surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 3:17 pm
Jalkazar> Transsexualitet är ingen sexuell läggning. Är man transsexuell kan man må riktigt jävla dåligt om man inte får behandling, dvs typ könsbyte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 3:21 pm
Niddler Jalkazar> Transsexualitet är ingen sexuell läggning. Är man transsexuell kan man må riktigt jävla dåligt om man inte får behandling, dvs typ könsbyte. Emm, det kan ju stamma, men jag vet inte riktigt vad man ska kalla det. En sexuell preferens? Och i vilket fall sa talade jag utifran den som blir kar i den transexuella. Och jo jag vet att det ar riktigt jobbigt for dom
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 3:42 pm
Folk får springa runt och vifta på sina könsorgan bäst de vill.
Det spelar ingen roll hur mycket Miku vill köra in den p***s hon skulle kunna ha haft i andra. Att ha disskutioner runt ämnen för att bevisa varandra fel är ännu mer meningslöst.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 4:48 pm
Ryu The Internet Dragon Folk får springa runt och vifta på sina könsorgan bäst de vill. Det spelar ingen roll hur mycket Miku vill köra in den p***s hon skulle kunna ha haft i andra. Att ha disskutioner runt ämnen för att bevisa varandra fel är ännu mer meningslöst. Men det ar ett helt okej tidsfordriv.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 9:23 pm
Jalkazar Mikusagi Jalkazar Alltsa, jag har ju ratt razz Tyvarr sa ar heterosexualitet det genetiskt normala och det gar inte riktigt att gora nagonting at. Manniskor gillar att uppna normalitet det ar darfor det popularaste partiet vinner valet och inte det mest impopulare, men vi gillar ocksa individualitet och darfor rostar vi pa dom som forlorar ocksa. Sa den ultimata losning angaende heternomativitet ar inte bry sig. Heterosexualitet är inget genetiskt normalt utan en benämning vi har kommit på själva och sedan placerar vi det på vissa människor. Eller, nu för tiden är det viktigt att varje människa får välja själv vad hen har för läggning. Vad som gör att folk väljer t.ex. heterosexuell som benämning är olika, för definitionen kan skifta. Dessutom, för att veta vilket kön någon dras till måste man också veta vad kön är och var gränsen mellan kvinnligt och manligt går. Eller ta bara det biologiska könet. Vet du hur bebisar som barnmorskor inte kan könsbestämma ser ut? Antingen har bebisen en ovanligt liten p***s eller en ovanligt stor klitoris. Sedan finns det säkert andra exempel, men nu tar vi dessa för det är dem jag känner till. Så, om klitoris blir lite större har man gått ifrån könet kvinna och nästan inträtt i könet man, men inte riktigt. Så... män med mindre p***s är inte lika mycket män som de med större p***s? Om någon blir kär i/attraheras av/gärna inleder relationer med intersexuella, transpersoner, manliga kvinnor eller kvinnliga män, hur skall den personen då benämnas enligt dig? Nu sa tycker jag att du drar till med petitesser har, hur kan du pasta att heterosexualitet inte ar det genetiskt normala? Alla arter efterstravar forokning och savitt jag vet ar det alltid en hane och en hona involverat pa ett satt eller ett annat nar vi talar om forokning. Nu finns ju homosexualitet aven bevisat hos djur men som med manniskor sa ar den stora massan heterosexuella och for tillfallet har vi inte evolverats sa att vi kan foroka oss med det egna konet, vilket gor att heterosexualitet ar det genetiskt normala (undantag: Maskar som faktiskt ar tvakonade, aven blommor). Sen ar det intressant med transpersoner, nu sa visar forskning att manniskor blir kar i "dofter" alltsa en manniskas svett i grunden, sa vare sig dom ar kladda som kvinnor eller inte sa blir personen kar i dess personliga doft, som ar uppbyggd olika kring kvinnor och man vilket gor transexualiten ointressant som faktor i personen som faller for den transexuellas ogon da personen inte faller for den transexuellas kon som den latsas ha utan dens faktiska kon. Daremot den sexuella laggningen transexualitet kan jag saga att jag inte alls ar insatt i och darfor inte har nagon kommentar om. Men jag ser inte hur du far bebisar med liten p***s/stor klitoris att ha nagonting med det har att gora? Och varfor censurerar du ut p***s men inte klitoris? Jag hävdar fortfarande att det bara är en massa benämningar som vi människor har uppfunnit. Dessutom är det du som har censureringsinställning och den känner bara igen engelska ord razz (p***s heter likadant på engelska) Det finns flera kulturer där det förväntas/förväntades av män att göra saker som vi här skulle kalla för homosexuellt beteende. Det visar ju bara ännu mer på att kön och sexualitet är sociala konstruktioner.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 9:25 pm
Jalkazar Niddler Jalkazar> Transsexualitet är ingen sexuell läggning. Är man transsexuell kan man må riktigt jävla dåligt om man inte får behandling, dvs typ könsbyte. Emm, det kan ju stamma, men jag vet inte riktigt vad man ska kalla det. En sexuell preferens? Och i vilket fall sa talade jag utifran den som blir kar i den transexuella. Och jo jag vet att det ar riktigt jobbigt for dom Transsexualitet handlar inte om sexualitet utan om könsidentitet (om man inte menar att könsidentitet beror på sexualitet).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|