|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:12 pm
Chibi Strawberry oni-chan coolt! O.O nån sån har inte jag *avis* xp Ganska bra att ha faktiskt. ^.^-V måste hänga alla mina kläder på räcket i sovloftet jag haha
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:13 pm
Chibi Strawberry Valgarv The pain! crying THE HORROR!*Springer runt som en galning* Så vart är min forehead protector? stare ..For the right price it can be yours again ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:14 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan *slutar bitas* ja ska ha nudlar O.o *bestämmer sig för* Ha det då. o.O ska jag juh...dom är i micron *på svältningsgränsen* Men sheiz. Ät oftare ffs. att äta sällan lär mig att uppskatta maten *flinar fånigt* yaaay! reiarn har sina nudlar tralalalaa! *tuggar i sig en gaffel* Wtf, hon har blivit galen! gonk O.o;...en gaffel med nudlar menade jag *skrattar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:15 pm
oni-chan måste hänga alla mina kläder på räcket i sovloftet jag haha Det är ju praktiskt att räcket kan användas till nåt iaf.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:15 pm
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan *slutar bitas* ja ska ha nudlar O.o *bestämmer sig för* Ha det då. o.O ska jag juh...dom är i micron *på svältningsgränsen* Men sheiz. Ät oftare ffs. att äta sällan lär mig att uppskatta maten *flinar fånigt* yaaay! reiarn har sina nudlar tralalalaa! *tuggar i sig en gaffel* Wtf, hon har blivit galen! gonk O.o;...en gaffel med nudlar menade jag *skrattar* Jaha. xd Jamen då förstår jag... nästan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:17 pm
Valgarv ..For the right price it can be yours again ninja The right price? Vad vill du ha?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:19 pm
Chibi Strawberry oni-chan måste hänga alla mina kläder på räcket i sovloftet jag haha Det är ju praktiskt att räcket kan användas till nåt iaf. dt förståss 3nodding fast dt börjar bli lite fullt sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:22 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan *slutar bitas* ja ska ha nudlar O.o *bestämmer sig för* Ha det då. o.O ska jag juh...dom är i micron *på svältningsgränsen* Men sheiz. Ät oftare ffs. att äta sällan lär mig att uppskatta maten *flinar fånigt* yaaay! reiarn har sina nudlar tralalalaa! *tuggar i sig en gaffel* Wtf, hon har blivit galen! gonk O.o;...en gaffel med nudlar menade jag *skrattar* Jaha. xd Jamen då förstår jag... nästan.haha skulle inte fövåna mig om du blir ännu mer förvirrad innan jag hinner gå och lägga mig xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:24 pm
Chibi Strawberry Valgarv ..For the right price it can be yours again ninja The right price? Vad vill du ha?How about yer panties? ninja Har det som quest domokun xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:25 pm
oni-chan dt förståss 3nodding fast dt börjar bli lite fullt sweatdrop Ajdå. :\ Det var ju en annan femma.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:27 pm
oni-chan haha skulle inte fövåna mig om du blir ännu mer förvirrad innan jag hinner gå och lägga mig xp Uuh, va? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:28 pm
oni-chan Chibi Strawberry oni-chan coolt! O.O nån sån har inte jag *avis* xp Ganska bra att ha faktiskt. ^.^-V måste hänga alla mina kläder på räcket i sovloftet jag haha *Brakar in i butiken med min Hd' YEEEEEEEEAAAAAAAHAAAAAAW!!! bliru tokig om du inte får åka på min hoj lr vad??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:28 pm
Valgarv How about yer panties? ninja Har det som quest domokun xd >___o Hellre dör jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:31 pm
Chibi Strawberry oni-chan dt förståss 3nodding fast dt börjar bli lite fullt sweatdrop Ajdå. :\ Det var ju en annan femma. jao...men jag kan ju alltid använda bjälkarna *skrattar*..får ta och städa dom lite först men ändå..aah nu är jag mätt *ser allmänt belåten ut och lägger sig på golvet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:34 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan haha skulle inte fövåna mig om du blir ännu mer förvirrad innan jag hinner gå och lägga mig xp Uuh, va? xd *skrattar* du ser :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|