|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 3:23 am
Quote: Tycker du att ”Svenska Spel” ska få fortsätta att vara ett monopol? Ja 35,1% Nej 33,8% Vet ej 31% Antal röster: 4258 Enad front for the win.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 3:28 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 6:08 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 6:38 am
Mikusagi Man skall skölja munnen med vatten efter att ha druckit eller ätit något surt, men hur många coladrickare tror du tänker på DET? Hur många, överhuvudtaget, tror du tänker på det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 6:44 am
Nightmare Asura Mikusagi Man skall skölja munnen med vatten efter att ha druckit eller ätit något surt, men hur många coladrickare tror du tänker på DET? Hur många, överhuvudtaget, tror du tänker på det? De som dricker juice kanske generellt är mer måna om sin kropp än coladrickare? Jag tänker på det i alla fall. Waah! Jag har inte GaiaToolbar så jag måste använda droppa-ned-menyn för att göra texten rosa D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 6:53 am
Mikusagi De som dricker juice kanske generellt är mer måna om sin kropp än coladrickare? Jag tänker på det i alla fall. Du gick Sam Medicin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 7:02 am
xd Läskigt! Jag stängde av musikmanicken för en stund sedan, mitt i Neutral Milk Hotel - Two-Headed Boy, för att jag tröttnade på den musiken. Nyss satte jag på musikprogrammet på datorn istället, för det var för tyst. Troru inte samma låt går igång igen, fast på datorn biggrin Mitt i, också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 7:25 am
Niddler Mikusagi De som dricker juice kanske generellt är mer måna om sin kropp än coladrickare? Jag tänker på det i alla fall. Du gick Sam Medicin. Sant. Var nog det som fick mig att (i princip) sluta äta chips.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 7:53 am
Mr_RPG http://www.gaiaonline.com/guilds/index.php?gmode=index&guild_id=59175 Probably the most cool guild ever. Hahaha. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 10:55 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 11:18 am
Nu har familjens enorma julgran av plast satts upp, dags for Carolas Jul I Betlehem kanske?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 11:22 am
Jalkazar Nu har familjens enorma julgran av plast satts upp, dags for Carolas Jul I Betlehem kanske? Redan?! O_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 11:38 am
Jalkazar Nu har familjens enorma julgran av plast satts upp, dags for Carolas Jul I Betlehem kanske? Amerikanska familjen? Hörru, jag svarade dig förut! mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 11:57 am
Mikusagi Jalkazar Nu har familjens enorma julgran av plast satts upp, dags for Carolas Jul I Betlehem kanske? Amerikanska familjen? Hörru, jag svarade dig förut! mad Jepp, och pa vad?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|