Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 6804 6805 6806 6807 6808 6809 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Valgarv

PostPosted: Fri Nov 23, 2007 4:18 pm

PostPosted: Fri Nov 23, 2007 4:23 pm

lol

Niddler

Jalkazar

PostPosted: Fri Nov 23, 2007 9:22 pm

Niddler
Jalkazar
Niddler
a**å Jalk sweatdrop
Sa storebror har inte saknat mig? sad
Jo, det har jag!
biggrin *cuddle* heart
Men du tycker konstiga saker xD
Asch, jag tanker lite annorlunda bara razz
PostPosted: Sat Nov 24, 2007 1:03 am

Jalkazar
Ar jag den forsta att nagonsin spoa miku i en diskussion har i gillet? biggrin biggrin

Om du tror att man spöar folk i diskussioner så vet jag inte om jag vill diskutera med dig... men i alla fall, jag gick och lade mig. Jag SOV! Oj vad du spöade mig då!
Jag får väl försöka ta tag i det här...

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
PostPosted: Sat Nov 24, 2007 1:14 am

Jalkazar
Niddler
a**å Jalk xd
Alltsa, jag har ju ratt razz
Tyvarr sa ar heterosexualitet det genetiskt normala och det gar inte riktigt att gora nagonting at. Manniskor gillar att uppna normalitet det ar darfor det popularaste partiet vinner valet och inte det mest impopulare, men vi gillar ocksa individualitet och darfor rostar vi pa dom som forlorar ocksa. Sa den ultimata losning angaende heternomativitet ar inte bry sig.

Heterosexualitet är inget genetiskt normalt utan en benämning vi har kommit på själva och sedan placerar vi det på vissa människor. Eller, nu för tiden är det viktigt att varje människa får välja själv vad hen har för läggning. Vad som gör att folk väljer t.ex. heterosexuell som benämning är olika, för definitionen kan skifta. Dessutom, för att veta vilket kön någon dras till måste man också veta vad kön är och var gränsen mellan kvinnligt och manligt går.
Eller ta bara det biologiska könet. Vet du hur bebisar som barnmorskor inte kan könsbestämma ser ut? Antingen har bebisen en ovanligt liten p***s eller en ovanligt stor klitoris. Sedan finns det säkert andra exempel, men nu tar vi dessa för det är dem jag känner till. Så, om klitoris blir lite större har man gått ifrån könet kvinna och nästan inträtt i könet man, men inte riktigt. Så... män med mindre p***s är inte lika mycket män som de med större p***s?
Om någon blir kär i/attraheras av/gärna inleder relationer med intersexuella, transpersoner, manliga kvinnor eller kvinnliga män, hur skall den personen då benämnas enligt dig?
PostPosted: Sat Nov 24, 2007 3:11 am

*Citerar Arla* Alltså Jalk. x'D
Ditt problem är att du måste ha rätt.

Nightmare Asura
Crew

Mr_RPG

PostPosted: Sat Nov 24, 2007 3:30 am

Ska jag hoppa på eller inte? biggrin

EDIT: Vad handlar disskutionen om? VIlken sexualitet som anses vara det normala?
PostPosted: Sat Nov 24, 2007 3:37 am

Mr_RPG
KÖR HÅRT biggrin

Niddler

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
PostPosted: Sat Nov 24, 2007 4:06 am

Mr_RPG

EDIT: Vad handlar disskutionen om? VIlken sexualitet som anses vara det normala?

Diskussionen byter ämne hela tiden. Det började med att jag berättade om ett meddelande jag skrev på min tröja som kritik mot vårat heteronormativa samhälle, och Jalk påstod att Sverige inte alls är heteronormativt. Jag lät Wikipedia förklara vad heteronormativitet är och sedan fick Jalk för sig att jag vill föra in homonormativitet och nu... ja nu vet jag inte riktigt.
PostPosted: Sat Nov 24, 2007 5:00 am

"Thanks to the following for the use of their faces"

Då orkar jag inte hoppa på. xp

Mr_RPG

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
PostPosted: Sat Nov 24, 2007 5:56 am

Mr_RPG
"Thanks to the following for the use of their faces"

Jalkazar kanske kommer och säger något precis i din smak... då hoppar du nog på!
PostPosted: Sat Nov 24, 2007 6:03 am

Mr_RPG

Good move. xD

Nightmare Asura
Crew

Niddler

PostPosted: Sat Nov 24, 2007 6:06 am

La la la.
PostPosted: Sat Nov 24, 2007 6:16 am

if you're blue and you don't know where to go to, why don't you go where fashion sits?
Puttin' on the Ritz'!

Dora The Exploded

Dangerous Explorer

6,900 Points
  • Contributor 150
  • Hygienic 200
  • Risky Lifestyle 100

Nightmare Asura
Crew

PostPosted: Sat Nov 24, 2007 6:16 am

Niddler
La la la.

LA LA LOL. scream
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 6804 6805 6806 6807 6808 6809 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games