|
|
|
|
Posted: Fri Nov 23, 2007 4:18 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 23, 2007 4:23 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 23, 2007 9:22 pm
Niddler Jalkazar Sa storebror har inte saknat mig? sad Jo, det har jag! biggrin *cuddle* heart Men du tycker konstiga saker xD Asch, jag tanker lite annorlunda bara razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 1:03 am
Jalkazar Ar jag den forsta att nagonsin spoa miku i en diskussion har i gillet? biggrin biggrin Om du tror att man spöar folk i diskussioner så vet jag inte om jag vill diskutera med dig... men i alla fall, jag gick och lade mig. Jag SOV! Oj vad du spöade mig då! Jag får väl försöka ta tag i det här...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 1:14 am
Jalkazar Alltsa, jag har ju ratt razz Tyvarr sa ar heterosexualitet det genetiskt normala och det gar inte riktigt att gora nagonting at. Manniskor gillar att uppna normalitet det ar darfor det popularaste partiet vinner valet och inte det mest impopulare, men vi gillar ocksa individualitet och darfor rostar vi pa dom som forlorar ocksa. Sa den ultimata losning angaende heternomativitet ar inte bry sig. Heterosexualitet är inget genetiskt normalt utan en benämning vi har kommit på själva och sedan placerar vi det på vissa människor. Eller, nu för tiden är det viktigt att varje människa får välja själv vad hen har för läggning. Vad som gör att folk väljer t.ex. heterosexuell som benämning är olika, för definitionen kan skifta. Dessutom, för att veta vilket kön någon dras till måste man också veta vad kön är och var gränsen mellan kvinnligt och manligt går. Eller ta bara det biologiska könet. Vet du hur bebisar som barnmorskor inte kan könsbestämma ser ut? Antingen har bebisen en ovanligt liten p***s eller en ovanligt stor klitoris. Sedan finns det säkert andra exempel, men nu tar vi dessa för det är dem jag känner till. Så, om klitoris blir lite större har man gått ifrån könet kvinna och nästan inträtt i könet man, men inte riktigt. Så... män med mindre p***s är inte lika mycket män som de med större p***s? Om någon blir kär i/attraheras av/gärna inleder relationer med intersexuella, transpersoner, manliga kvinnor eller kvinnliga män, hur skall den personen då benämnas enligt dig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 3:11 am
*Citerar Arla* Alltså Jalk. x'D Ditt problem är att du måste ha rätt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 3:30 am
Ska jag hoppa på eller inte? biggrin
EDIT: Vad handlar disskutionen om? VIlken sexualitet som anses vara det normala?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 3:37 am
Mr_RPG Ska jag hoppa på eller inte? biggrin KÖR HÅRT biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 4:06 am
Mr_RPG Ska jag hoppa på eller inte? biggrin EDIT: Vad handlar disskutionen om? VIlken sexualitet som anses vara det normala? Diskussionen byter ämne hela tiden. Det började med att jag berättade om ett meddelande jag skrev på min tröja som kritik mot vårat heteronormativa samhälle, och Jalk påstod att Sverige inte alls är heteronormativt. Jag lät Wikipedia förklara vad heteronormativitet är och sedan fick Jalk för sig att jag vill föra in homonormativitet och nu... ja nu vet jag inte riktigt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 5:00 am
"Thanks to the following for the use of their faces"
Då orkar jag inte hoppa på. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 5:56 am
Mr_RPG "Thanks to the following for the use of their faces"Då orkar jag inte hoppa på. xp Jalkazar kanske kommer och säger något precis i din smak... då hoppar du nog på!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 6:03 am
Mr_RPG Då orkar jag inte hoppa på. xp Good move. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 6:06 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 6:16 am
if you're blue and you don't know where to go to, why don't you go where fashion sits? Puttin' on the Ritz'!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|