|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 22, 2007 7:29 am
*argochirriteradsomenförbannadidiot*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 22, 2007 10:20 am
Misoka-sama monoo Misoka-sama Aiyaaaaaah~! o_o'' Oni har inte varit här inne på lääääääääänge xD ...Ajjeh ._.'' Jävla stol! xO *sparka på* Heeeey din RPC ser ut som min Halloween outfit! 4laugh Ach soooh? o.o ''>.> Oni hade ingen halloween outfit...För Oni jobbade...GAH! xO Aw poor thing. Jag sag till att vara ledig den helgen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 22, 2007 10:29 am
monoo Misoka-sama monoo Misoka-sama Aiyaaaaaah~! o_o'' Oni har inte varit här inne på lääääääääänge xD ...Ajjeh ._.'' Jävla stol! xO *sparka på* Heeeey din RPC ser ut som min Halloween outfit! 4laugh Ach soooh? o.o ''>.> Oni hade ingen halloween outfit...För Oni jobbade...GAH! xO Aw poor thing. Jag sag till att vara ledig den helgen.._.''' Lyllo. Jag kan inte bestämma själv. Beror på om föräldrarna till barnen jag tar hand om är hemma eller inte. Helveteeeeeeeeh! xD Fattar inte att jag tog ett nanny-jobb till efter två år med satans avkommor i usa x_x''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 22, 2007 11:28 am
Valgarv HELVETE, JAG KOM JUST IHÅG ATT JAG DRÖMDE OM ARLA INATT! eek DET ÄR INGENTING ATT HELVETE:A OM! scream DE E EN BRA SAK dårå! Serri, gjorde du? biggrin Du saknar mig va ;D vaaa heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 22, 2007 12:19 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 22, 2007 12:19 pm
Ni vill inte veta vad jag drömde..... >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 22, 2007 1:19 pm
Dora The Exploded Ni vill inte veta vad jag drömde..... >.> Sounds kinkeh. Spill the beans, love. ;]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 22, 2007 1:34 pm
Kramrat PerT, rapportera om läget i Karlstad!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 22, 2007 1:35 pm
ARLA ÄR GENERAL I KRAMRATARMÉN! Vilket egentligen betyder att hen är ORGANISATÖR I KRAMRATFÖRENINGEN!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 22, 2007 1:37 pm
Jag tackar ödmjukast för utnämnandet, kramrat Miku!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 22, 2007 1:39 pm
Kramrat Miku! Jag framför härmed min ringa bedjan om befordring till posten som Kollhållare!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 22, 2007 1:44 pm
Niddler Kramrat Miku! Jag framför härmed min ringa bedjan om befordring till posten som Kollhållare! Vad tror du att jag är? Pentragon eller? D: Jag vill kunna armésnack, finns det typ ingen serie eller så på Internet? Hur mycket armésnack är det i Knasen och 91:an? (de tidningarna har vi hemma)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|