|
|
|
|
Posted: Fri Nov 16, 2007 4:49 pm
wat een sukels maar 3,6 miljoen steentjes om. wat een giller. eindelijk vallen ze eens op hem bak. hoop dat ze nu eens meer gaan testen en niet van die super stome uitdagingen meer doen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 17, 2007 2:25 am
^heee heb je dat weer ö
waar gaat het over?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 17, 2007 3:22 am
•♥• Domino D day, och hebben ze het niet gehaald... xD
Ze doen ook zo moeilijk met die steentjes. Het is de wraak van de mus. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 17, 2007 5:27 am
hahahahahah xD wat een kneusjes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 17, 2007 9:20 am
geweldig XD eens NIET gehaald XD hehehe!
En verder ben ik er niet vandaag -> misselijk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 17, 2007 9:22 am
bla die bla... bla die bla die bla
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 17, 2007 11:54 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 17, 2007 12:00 pm
•♥• Uhum, Van de week was op het nieuws: mensen gehackt op Habbo hotel. Een meisje haar kamertje was ingebroken en ze hadden al haar digitale spulletjes meegenomen.... en ze krijgt haar eigen nieuwsitem.. als iedereen op Gaia die op deze manier gehacked werden hun eigen nieuwsitem kregen...
Wat ik wel grappig vond is dat ze deze mensen willen gaan vervolgen in het echie, die mensen die spyware op je computer installeren en die copysites maken, iets van huisvredebreuk of iets dergelijks en dataverduistering. Ik hoop dat het lukt, dat dan niet meer zomaar iedereen gaat lopen hacken jongeren enzo die niet beseffen dat het voor de wet ook niet mag. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 17, 2007 12:24 pm
oh nee toch, een eige nieuws item?
maar gehacked in hun eige huis??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 17, 2007 12:45 pm
•♥• Nee nee haar kamertje in het habbohotel (haar account)
Ik vraag me af of die mensen van het nieuws wisten hoe vaak dat gebeurd en op hoeveel sites. Het leek net alsof ze het presenteerden alsof er voor het eerst iemand gehacked werdt.
Overigens is het op Habbo wel extra klote als je gehacked wordt want daar moet je overal echte euro's voor dokken. dan is het niet echt digitaal goed meer. Al gaat Gaia wel een beetje die kant op met het cash system. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 17, 2007 12:58 pm
Darlaa •♥• Nee nee haar kamertje in het habbohotel (haar account)
Ik vraag me af of die mensen van het nieuws wisten hoe vaak dat gebeurd en op hoeveel sites. Het leek net alsof ze het presenteerden alsof er voor het eerst iemand gehacked werdt.
Overigens is het op Habbo wel extra klote als je gehacked wordt want daar moet je overal echte euro's voor dokken. dan is het niet echt digitaal goed meer. Al gaat Gaia wel een beetje die kant op met het cash system. •♥• ja ok maar hier kun je ook nog altijd spelen als je neit betaald..
(ik was even vergeten dat je k**t traden op habbo)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 17, 2007 1:02 pm
weet iemand nog oe je op tektek naar je inventory k**t kijken?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 18, 2007 6:45 am
[ Fruit Cake ] weet iemand nog oe je op tektek naar je inventory k**t kijken? euh...no idea...sorry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 19, 2007 3:10 am
rechts zie je toch je inventory?
(de dominomus neemt ooit wraak met zijn mussenlegen (het tedybeer leger wil misschien wel helpen)).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 19, 2007 5:29 pm
kan iemand mij helpen.
hoe kan je muziek * gewoon muziek dus geen videoclip van youtub * in je profiel doen?
als iemand het weet pm me dan even
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|