|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:00 pm
oni-chan ^^ pappa är hos sin tjej i örebro så bröderna är hos mormor och bäste vännen v^.^v så nu kan jag spela nightwish och metallika så högt jag vill för närmaste grannen bor 50 meter härifrån *happydance* whee Nahh va bra! gonk *Avis* Vill också vara ensam. <.< >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:01 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan >.<;;;; ajjeeeeeeeeh! *biter i armen* Aargh! gonk *drar ännu hårdare* itteeeeeeeeeh!!! crying *borrar in tänderna ännu djupare* Arrgghhh!! D: Om jag släpper slutar du bita? gonk *nickar* mmph! Okej. *släpper* *slutar bitas* ja ska ha nudlar O.o *bestämmer sig för*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:01 pm
oni-chan *slutar bitas* ja ska ha nudlar O.o *bestämmer sig för* Ha det då. o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:02 pm
Chibi Strawberry oni-chan ^^ pappa är hos sin tjej i örebro så bröderna är hos mormor och bäste vännen v^.^v så nu kan jag spela nightwish och metallika så högt jag vill för närmaste grannen bor 50 meter härifrån *happydance* whee Nahh va bra! gonk *Avis* Vill också vara ensam. <.< >.>du får ta och..eh...låsa in alla i en garderåb ? blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:03 pm
oni-chan du får ta och..eh...låsa in alla i en garderåb ? blaugh razz Ja, alla går ju in i klädkammaren iförsig. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:03 pm
Chibi Strawberry Valgarv *Kommer fram bakom Straw* ^^ *Börjar rita streckgubbar igen* Nanaaa.. ...*Tittar över axeln igen* Oooh..o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:04 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan *slutar bitas* ja ska ha nudlar O.o *bestämmer sig för* Ha det då. o.O ska jag juh...dom är i micron *på svältningsgränsen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:04 pm
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan *slutar bitas* ja ska ha nudlar O.o *bestämmer sig för* Ha det då. o.O ska jag juh...dom är i micron *på svältningsgränsen* Men sheiz. Ät oftare ffs.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:05 pm
Valgarv ...*Tittar över axeln igen* Oooh..o.o Tralalaaa... *Kastar pennan i ansiktet på dig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:06 pm
Chibi Strawberry oni-chan du får ta och..eh...låsa in alla i en garderåb ? blaugh razz Ja, alla går ju in i klädkammaren iförsig. xp coolt! O.O nån sån har inte jag *avis*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:07 pm
Chibi Strawberry Valgarv ...*Tittar över axeln igen* Oooh..o.o Tralalaaa... *Kastar pennan i ansiktet på dig*The pain! crying THE HORROR!*Springer runt som en galning*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:08 pm
oni-chan coolt! O.O nån sån har inte jag *avis* xp Ganska bra att ha faktiskt. ^.^-V
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:09 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan *slutar bitas* ja ska ha nudlar O.o *bestämmer sig för* Ha det då. o.O ska jag juh...dom är i micron *på svältningsgränsen* Men sheiz. Ät oftare ffs. att äta sällan lär mig att uppskatta maten *flinar fånigt* yaaay! reiarn har sina nudlar tralalalaa! *tuggar i sig en gaffel*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:09 pm
Valgarv The pain! crying THE HORROR!*Springer runt som en galning* Så vart är min forehead protector? stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 2:11 pm
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan *slutar bitas* ja ska ha nudlar O.o *bestämmer sig för* Ha det då. o.O ska jag juh...dom är i micron *på svältningsgränsen* Men sheiz. Ät oftare ffs. att äta sällan lär mig att uppskatta maten *flinar fånigt* yaaay! reiarn har sina nudlar tralalalaa! *tuggar i sig en gaffel* Wtf, hon har blivit galen! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|