|
|
|
|
Posted: Wed Jul 06, 2005 10:24 am
on my mind
* ik ga naar een schoolfeest dadelijk... op de fiets, zie je mij al bezopen terug komen... -- nee ik ook niet blaugh *morgen lederhosen sportdag.. ow wat vrees ik die dag en zijn vele regen. --kijkt naar buiten-- *dat ik dadelijk door de regen moet fietsen. crying *vier weken zon, zee, strand en spanje cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 06, 2005 12:06 pm
Als het nog niet duidelijk mogt zijn..
War of the worlds is on my mind for the moment
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 7:47 am
on my mind nog 1100g sparen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 7:57 am
On my mind: Hoe krijg ik die grandioos grote berg afwas weg binnen 10 minuten voordat m'n ma thuiskomt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 8:04 am
Lucifer Luscious On my mind: Hoe krijg ik die grandioos grote berg afwas weg binnen 10 minuten voordat m'n ma thuiskomt. vaat wasser
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 8:05 am
Lucifer Luscious On my mind: Hoe krijg ik die grandioos grote berg afwas weg binnen 10 minuten voordat m'n ma thuiskomt. IK WEET HET je pakt het afwas en ...gooit het "per ongeluk" naar buiten xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 8:40 am
Lucifer Luscious On my mind: Hoe krijg ik die grandioos grote berg afwas weg binnen 10 minuten voordat m'n ma thuiskomt. gewoon beginnen met de handwas en dan maar hopen dat ze het goed van je vindt ^_^''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 9:42 am
Lucifer Luscious On my mind: Hoe krijg ik die grandioos grote berg afwas weg binnen 10 minuten voordat m'n ma thuiskomt. Was alles snel af zodat het eigenlijk niet schoon is beetje vlug afdrogen en in de kast leggen. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 10:24 am
Lucifer Luscious On my mind: Hoe krijg ik die grandioos grote berg afwas weg binnen 10 minuten voordat m'n ma thuiskomt. doe alles gewoon vies in de kast en zeg "ja ik had mijn lenzen niet in sweatdrop " en kijk dan zielig wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 12:19 pm
On My Mind: Morgen moet ik om 9 uur op school zijn... Rapport halen!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 1:42 pm
On Roosie's mind:
+ Vriendjelief komt laat tijd lekker vaak langs + Vriendjelief gaat binnekort voor me koken razz + Morgen verjaardag tuinfeest van vriendinnen. + Overmorgen mijn filmnach, vriendinnen ontmoeten vriendlief voor het eerst + Nog 1 les paardrijden dan gaan ze de wei in + Moet nog veel doen aan me kamer + Ben overrr!!! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 09, 2005 6:23 am
What's on my mind: niet zo veel, ik wou dat ik van mijn vakantie kon genieten zo na de herkansingweek, maar ik zit een beetje in de rats over en bepaalde toets waar ik een 3 voor moet hebben, en mijn mentor heeft niets meer van zich laten horen, ik hoop dat ie mijn mailtje niet vergeet confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 09, 2005 6:25 am
Darlaa What's on my mind: niet zo veel, ik wou dat ik van mijn vakantie kon genieten zo na de herkansingweek, maar ik zit een beetje in de rats over en bepaalde toets waar ik een 3 voor moet hebben, en mijn mentor heeft niets meer van zich laten horen, ik hoop dat ie mijn mailtje niet vergeet confused moet je maandag nog naar school? Dan hangen de cijfers er als het goed is..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 09, 2005 6:28 am