|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 9:43 am
- Alla vet att jag gillar Viktor nu gonk - Äcklig mat - Varför ska Matte hålla på och göra mig illa hela tiden?? crying
+ Yay, jag är Marias favorit xd Jag: Maria, jag är färdig, men jag vill inte att du läser upp den, ok? Maria: Ok Alex: Jag vill inte att du läser min heller Maria: Det måste jag, tyvärr Alex: Va! Snacka om att favorisera, alltså! + Tv whee + GameBoy xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 9:45 am
- Saknar folket på Doujinmadoi - Vart är Samantha? T__T - Huvudvärk, förkyld och feber
Gah, bara minus. Usch, vad jag whine:ar. <_<;; Se det positiva i saker och ting... Se det positiva... *upprepar för sig själv*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 9:57 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 9:59 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 10:00 am
Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry - Allas tjat om J-cult f岠mig att k䮮a mig s堵tanf?堡tt jag inte trivs h䲠l䮧re. gonk Men det 䲠j䭴 s娤r efter.. N䳴a g宧 kommer du ocks堶a med p堤et. Om jag d堩nte har tr?at och v䧲ar 嫡 dit vill s䧡. sweatdrop Du SKA med.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 10:01 am
Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry - Allas tjat om J-cult f岠mig att k䮮a mig s堵tanf?堡tt jag inte trivs h䲠l䮧re. gonk Men det 䲠j䭴 s娤r efter.. N䳴a g宧 kommer du ocks堶a med p堤et. Om jag d堩nte har tr?at och v䧲ar 嫡 dit vill s䧡. sweatdrop Du SKA med. jag kommer dra dig dit om inte annat. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 10:02 am
<<;;; Hey, take it lite easy. Ska försöka.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 10:03 am
Ni kommer få mardrömmar om ni ser mig så jag varnar er bara. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 12:34 pm
Positiva faktorer
+ Blue Box med Fox Tail + Jag kanske klarade provet + DET KOMMER JAPANSKA SOM MODERNT SPRAK TILL MIN SKOLA!!! Jippie! + Sot kille gillar japanska + Niclas Wahlgren + Sagan om Ringen RISK
Negativa faktorer
- Nagon har paxat sot kille... och det ar inte jag! - Borjar bry mig nu nar jag vet att han gillar japanska - Jag maste stanga av snart - skola imorgon - Jag far inte sjunga for min kompis - Jag har blivit samst pa matematik igen, jag var ju bast! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 1:03 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 1:09 pm
Chibi Strawberry - Allas tjat om J-cult f岠mig att k䮮a mig s堵tanf?堡tt jag inte trivs h䲠l䮧re. gonk neutral menar du?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 1:34 pm
+ ingen skola. + gaia. + fick sova ut ordentligt. + lyckades med maten. ^^'' + emo bag!! whee
- sov _för_ länge och fick huvudvärk av det. - fortfarande trött. - har negligerat att göra skolarbete. - är fattig igen. gonk - tenta på onsdag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 1:36 pm
+ Fick emo bag + mamma har lagat min lackkjol
+/- "kommer" äntligen "ut" med mina bilder jag var så missnöjd med...
- svenska prov imorgon - ungdomsmottagningen på onsdag - ingen att sova brevid gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 2:05 pm
- Fruktansvärt tråkiga och jobbiga lektioner idag - Mår illa och har huvudvärk - Trött... - Saknar alla från J-cult!
+ Suttit vid datorn + CSI var idag + Roliga minnen från i helgen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|