|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 7:41 am
Gandiloulou Jag bor i västerås...VÄSTERÅS MÄLARSTAD!!! XP :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 7:42 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 7:43 am
Det har du väl aldrig sagt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou Oj då....vilket lokalsinne du har Farmor xd Vaddå? Peter Jöback sjunger så...Jag tror d e han iaf...Dom brukar faktiskt spela den på radio....Så d så!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Det har du väl aldrig sagt. Jo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 7:44 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Det har du väl aldrig sagt. Jo. Nähe. Det har jag aldrig hört.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 7:44 am
Gandiloulou FrodoLouLou Oj då....vilket lokalsinne du har Farmor xd Vaddå? Peter Jöback sjunger så...Jag tror d e han iaf...Dom brukar faktiskt spela den på radio....Så d så! Därför lyssnar man inte på radio >_< Men duu..... När börjar skolan?!?!?! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 7:48 am
FrodoLouLou Därför lyssnar man inte på radio >_< Men duu..... När börjar skolan?!?!?! gonk 18:e augusti... klockan nio tror jag...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 7:48 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Det har du väl aldrig sagt. Jo. Nähe. Det har jag aldrig hört. Rawr. Då har du det inte då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 7:49 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Det har du väl aldrig sagt. Jo. Nähe. Det har jag aldrig hört. Rawr. Då har du det inte då. Nä dåså. Yosh, yosh, yosssshhh...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 7:50 am
Gandiloulou FrodoLouLou Därför lyssnar man inte på radio >_< Men duu..... När börjar skolan?!?!?! gonk 18:e augusti... klockan nio tror jag...aha....VILL INTE TILLBAKAA!! crying vi kan spränga den? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 7:50 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Det har du väl aldrig sagt. Jo. Nähe. Det har jag aldrig hört. Rawr. Då har du det inte då. Nä dåså. Yosh, yosh, yosssshhh... gonk *imploderar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 7:53 am
FrodoLouLou aha....VILL INTE TILLBAKAA!! crying vi kan spränga den? biggrin Varför inte då? vi blir jue äldst på skolan förutom lärarna då... och nää...tror inte att Anders bli så glad om vi spränger skolan...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 7:53 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Det har du väl aldrig sagt. Jo. Nähe. Det har jag aldrig hört. Rawr. Då har du det inte då. Nä dåså. Yosh, yosh, yosssshhh... gonk *imploderar* Nandayo! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 7:54 am
Gandiloulou FrodoLouLou aha....VILL INTE TILLBAKAA!! crying vi kan spränga den? biggrin Varför inte då? vi blir jue äldst på skolan förutom lärarna då... och nää...tror inte att Anders bli så glad om vi spränger skolan...Men vi kan skylla på Kim å Jocke...dom är ju redan efterlysta....förresten...har du hört nåt om vad som hände efter det där? confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|