|
|
|
|
Posted: Wed Nov 21, 2007 9:37 pm
Daenis det skadar din hälsa å andra allvarligt :A Valgarvs andedräkt är farlig. Ett tag efter att hen har rökt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 21, 2007 9:44 pm
s**t versta cool du e får ja oxå lr? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 21, 2007 10:04 pm
"Smokers are jokers" - Rod & Todd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 21, 2007 10:07 pm
Vill inte jobba, vill gå skola. stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 21, 2007 10:14 pm
Dora The Exploded s**t versta cool du e får ja oxå lr? biggrin Haha, folk som tigger cigaretter... Orka vara rökare? Speciellt när man lever på studiebidrag liksom... folk gick runt i skolan (under gymnasietiden) och hade värsta abstinens varenda dag för att de inte hade råd, och fick tigga av folk.
Asura: Så känner jag också. Det är därför jag går i skolan. Ja, pengar, jag vet. Jag kommer väl också säga så där en dag, med en ven-smiley.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 21, 2007 11:24 pm
Folk tigger cigs från mig. D; Det läskiga är att jag har cigs att dela ut. xd
Snor från morsan och morfadern och ger ut. >_> Hellre att några ungar som inte bryr sig ett skit om framtiden får lugncancer än mina nära och kära.
Och oui, jag är medveten om konsekvenserna i mina handlingar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 21, 2007 11:31 pm
Anashi` Folk tigger cigs från mig. D; Det läskiga är att jag har cigs att dela ut. xd Snor från morsan och morfadern och ger ut. >_> Hellre att några ungar som inte bryr sig ett skit om framtiden får lugncancer än mina nära och kära. Och oui, jag är medveten om konsekvenserna i mina handlingar. Du sprider canser. Du satsar på AIDS nästa gång, eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 22, 2007 2:24 am
ÄT MIN LUNGCANCER, SUCKERS.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 22, 2007 2:27 am
HELVETE, JAG KOM JUST IHÅG ATT JAG DRÖMDE OM ARLA INATT! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 22, 2007 2:43 am
Daenis det skadar din hälsa å andra allvarligt :A Men "Rökning får din hud att åldras i förtid" är lugnt mer skrämmande i mina ögon. Aldrig att jag börjar röka.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 22, 2007 5:08 am
Filthy Misoka-sama Aiyaaaaaah~! o_o'' Oni har inte varit här inne på lääääääääänge xD ...Ajjeh ._.'' Jävla stol! xO *sparka på* Oni! DDD: *slapslapslap* Vart har du varit? x] OI! xD *sparka på smalbenet* No slapping teh Oni xP Uhm..Well...Jag har joppat? x) Eller ja, jag jobbar fortfarande men nästan år ska jag börja skolan igen! xO Och då jävlarrrrrr~! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 22, 2007 5:09 am
monoo Misoka-sama Aiyaaaaaah~! o_o'' Oni har inte varit här inne på lääääääääänge xD ...Ajjeh ._.'' Jävla stol! xO *sparka på* Heeeey din RPC ser ut som min Halloween outfit! 4laugh Ach soooh? o.o ''>.> Oni hade ingen halloween outfit...För Oni jobbade...GAH! xO
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 22, 2007 6:03 am
http://www.ling.upenn.edu/~kurisuto/rusty/rusty.html XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 22, 2007 6:33 am
Mr_RPG http://www.ling.upenn.edu/~kurisuto/rusty/rusty.html XD XDD "You'd better not put your wee-wee in any other boys mouths or bottoms, or you'll go to jail."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|