|
|
|
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 9:14 am
Crowmania hmm, ik kan niet chatteren.... wel klapperen met me tanden.. ook goed? •♥• Tja ligt er aan.. ben je aan het koukleumen daar? dat is niet goed whee •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 9:56 am
zo, eindelijk weer wat rust XD is druk hoor, als je boek bijna af is XD En vangaag geslaagd voor mijn proeve van bekwaamheid, dus ik heb er een vaag certificaatje van het mbo bij XD mijn proeve van spelling daarentegen ¬¬ je wilt niet weten hoe vaak ik backspace in de afgelopen 2 minuten heb gebruikt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 10:52 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 14, 2007 7:18 am
VEEEEEEEEEEEERRRRRRRRVVVVVVEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIINNNNNNNNGGGGGGG!!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 14, 2007 9:08 am
•♥• Pagestretch XD ik was even de reply knop kwijt •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 14, 2007 9:33 am
Ik houniet van Duits en zeker niet van Proefwerken Duits scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 14, 2007 1:16 pm
ik ben er alle namen door kwijt XD wie verveelde zich XD? De signature ken ik wel.... XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 15, 2007 7:59 am
volgens mij [fruitcake] Kun je de namen van de avi's niet zien?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 15, 2007 8:27 am
AngelofAnna Ik houniet van Duits en zeker niet van Proefwerken Duits scream Je bent niet de enige...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 15, 2007 12:45 pm
kittyocean ik ben er alle namen door kwijt XD wie verveelde zich XD? De signature ken ik wel.... XD dankjedankjedankjedankjedankje kitty dat je deze post hebt geplaatst ! :p no heb ik een pink giftboxjeee cheese_whine dramallama eindelijk !
maar wat ik WILDE zeggen : evil laugh muhahaahahaauahauaahahahaaaaa wie zou het zijn? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 16, 2007 2:16 am
druk druk druk druk druk druk druk!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 16, 2007 11:10 am
wheeeeeeeeeeeeeeeee ik ben ziek cry *snif* (last van mijn keel) en daardaar door heb ik het schoolfeest gemist crying het is oneerlijk crying crying crying crying crying crying crying
zo genoeg geklagen, hehe ik ben in een gemene bui......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 16, 2007 11:30 am
[ Fruit Cake ] kittyocean ik ben er alle namen door kwijt XD wie verveelde zich XD? De signature ken ik wel.... XD dankjedankjedankjedankjedankje kitty dat je deze post hebt geplaatst ! :p no heb ik een pink giftboxjeee cheese_whine dramallama eindelijk !
maar wat ik WILDE zeggen : evil laugh muhahaahahaauahauaahahahaaaaa wie zou het zijn? ninja Geen idee! Wat een mysterie!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 16, 2007 12:45 pm
kittyocean [ Fruit Cake ] kittyocean ik ben er alle namen door kwijt XD wie verveelde zich XD? De signature ken ik wel.... XD dankjedankjedankjedankjedankje kitty dat je deze post hebt geplaatst ! :p no heb ik een pink giftboxjeee cheese_whine dramallama eindelijk !
maar wat ik WILDE zeggen : evil laugh muhahaahahaauahauaahahahaaaaa wie zou het zijn? ninja Geen idee! Wat een mysterie!!! X.X
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|