|
|
|
|
Posted: Fri Nov 16, 2007 5:56 am
Lingonsylt Vi får sluta sova helt och hållet. razz Då får vi inte det här problemet... ehum. sweatdrop Ahahah XD Yay, fast vilken metod är bäst? Att hålla sig vaken alltså
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 16, 2007 6:32 am
Sostrate Lingonsylt Vi får sluta sova helt och hållet. razz Då får vi inte det här problemet... ehum. sweatdrop Ahahah XD Yay, fast vilken metod är bäst? Att hålla sig vaken alltså Tåls att ta reda på. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 16, 2007 7:18 am
Vad accesoerar man med våldtäkt? jag gör en bild och måste ha en bild på något som accesoeras med en våldtäkt. xD Typ en flicka i ett hrn eller nåt, för den ska kasta en skugga i form av ett kors razz Har ni några bilder eller länkar? x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 16, 2007 7:43 am
Miradjii Borde be om ursäkt för mitt snuskiga inlägg. Förlåt Mikusagi! Jag tyckte bara ICA/Konsum hade ovanligt städat språk nu när monoo är i England och inte behöver klaga på att hon inte får kewk. shut up snorunge *fixar till spraknivan igen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 16, 2007 7:51 am
Assa ska ni snacka skit om mig far ni hemskt garna gora det nanstans dar jag inte behover se, alternativt ta det med mig direkt.
Fegt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 16, 2007 7:53 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 16, 2007 7:53 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 16, 2007 7:56 am
Dora The Exploded xD  wahahaha fin <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 16, 2007 8:07 am
Dora The Exploded Vad accesoerar man med våldtäkt? jag gör en bild och måste ha en bild på något som accesoeras med en våldtäkt. xD Typ en flicka i ett hrn eller nåt, för den ska kasta en skugga i form av ett kors razz Har ni några bilder eller länkar? x3 Typ trasiga/orediga klader, utrunnet smink fran tarar kanske?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 16, 2007 8:20 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 16, 2007 8:27 am
monoo Assa ska ni snacka skit om mig far ni hemskt garna gora det nanstans dar jag inte behover se, alternativt ta det med mig direkt.
Fegt. Nu hänger jag inte med. Skulle det inte vara mer fegt om man snackade skit om dig där du inte såg det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 16, 2007 9:00 am
Sostrate http://youtube.com/watch?v=2TRGt6QpMv8 Ihk heart xd rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 16, 2007 9:07 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 16, 2007 9:08 am
Anashi` monoo Assa ska ni snacka skit om mig far ni hemskt garna gora det nanstans dar jag inte behover se, alternativt ta det med mig direkt.
Fegt. Nu hänger jag inte med. Skulle det inte vara mer fegt om man snackade skit om dig där du inte såg det? Word. (Write letterz n s**t, yo)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 16, 2007 10:14 am
Sostrate Och varför har de en chocobo och Link den här månaden? Link?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|