|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:35 pm
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan illa xp hm...middag *sneglar mot frysen* "Middag"? eek nattmat då :9 hungrig är jag i varrt fall..har inte käkat sen 11:55..lr jo..en mandarin sweatdrop You gotta eat more, young lady! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:36 pm
Chibi Strawberry Valgarv *Snor den igen* ninja Tihi ^^ *Springer iväg* Men det är ju min. gonk *Sitter kvar och stirrar ner på papperet* Vad elakt.*Blir till normal form* Harr harr harr domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:37 pm
Chibi Strawberry Valgarv *Snor den igen* ninja Tihi ^^ *Springer iväg* Men det är ju min. gonk *Sitter kvar och stirrar ner på papperet* Vad elakt.*lämoar över en påse dumle i knät på* byteshandel brukar funka 3nodding annars får du helt enkelt slå honom lite sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:38 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan illa xp hm...middag *sneglar mot frysen* "Middag"? eek nattmat då :9 hungrig är jag i varrt fall..har inte käkat sen 11:55..lr jo..en mandarin sweatdrop You gotta eat more, young lady! eek hehe jag vet xd enda problemet är att jag är för lat domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:39 pm
Valgarv Chibi Strawberry Valgarv *Snor den igen* ninja Tihi ^^ *Springer iväg* Men det är ju min. gonk *Sitter kvar och stirrar ner på papperet* Vad elakt.*Blir till normal form* Harr harr harr domokun stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:39 pm
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan illa xp hm...middag *sneglar mot frysen* "Middag"? eek nattmat då :9 hungrig är jag i varrt fall..har inte käkat sen 11:55..lr jo..en mandarin sweatdrop You gotta eat more, young lady! eek hehe jag vet xd enda problemet är att jag är för lat domokun Om du inte orkar äta är du latare än mig. O_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:40 pm
oni-chan *lämoar över en påse dumle i knät på* byteshandel brukar funka 3nodding annars får du helt enkelt slå honom lite sweatdrop Slå låter onekligen väldigt lockande. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:40 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan illa xp hm...middag *sneglar mot frysen* "Middag"? eek nattmat då :9 hungrig är jag i varrt fall..har inte käkat sen 11:55..lr jo..en mandarin sweatdrop You gotta eat more, young lady! eek hehe jag vet xd enda problemet är att jag är för lat domokun Om du inte orkar äta är du latare än mig. O_O ehehee sweatdrop jag är latare än alla *nickar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:41 pm
Chibi Strawberry Valgarv Chibi Strawberry Valgarv *Snor den igen* ninja Tihi ^^ *Springer iväg* Men det är ju min. gonk *Sitter kvar och stirrar ner på papperet* Vad elakt.*Blir till normal form* Harr harr harr domokun stare *Biter lite på den* ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:42 pm
Chibi Strawberry oni-chan *lämoar över en påse dumle i knät på* byteshandel brukar funka 3nodding annars får du helt enkelt slå honom lite sweatdrop Slå låter onekligen väldigt lockande. surprised det brukar göra dt ja...är vad jag gör på min lillbrossa om han snor mina grejjer...vilket han gör hela tiden stare men han är starkar än jag nu >.<;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:43 pm
*Kliar sig i huvudet* Kan alltid skaffa mig en ny.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:43 pm
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan illa xp hm...middag *sneglar mot frysen* "Middag"? eek nattmat då :9 hungrig är jag i varrt fall..har inte käkat sen 11:55..lr jo..en mandarin sweatdrop You gotta eat more, young lady! eek hehe jag vet xd enda problemet är att jag är för lat domokun Om du inte orkar äta är du latare än mig. O_O ehehee sweatdrop jag är latare än alla *nickar* Naaj!! Jag ska vara latast i världen!! gonk *hoppar på och drar i håret*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:44 pm
Chibi Strawberry *Kliar sig i huvudet* Kan alltid skaffa mig en ny. Fy!The forehead protector is the pride of every ninja ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:44 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan illa xp hm...middag *sneglar mot frysen* "Middag"? eek nattmat då :9 hungrig är jag i varrt fall..har inte käkat sen 11:55..lr jo..en mandarin sweatdrop You gotta eat more, young lady! eek hehe jag vet xd enda problemet är att jag är för lat domokun Om du inte orkar äta är du latare än mig. O_O ehehee sweatdrop jag är latare än alla *nickar* Naaj!! Jag ska vara latast i världen!! gonk *hoppar på och drar i håret* >.<;;;; ajjeeeeeeeeh! *biter i armen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:47 pm
oni-chan det brukar göra dt ja...är vad jag gör på min lillbrossa om han snor mina grejjer...vilket han gör hela tiden stare men han är starkar än jag nu >.<;; Ajdå. o.o Kan ju vara en fördel om de är svagare än en själv. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|