|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 7:07 am
monoo Ahahaha jag slipper snön för imorrn drar jag till england! Soft, hur länge stannar du där?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 7:11 am
Dora The Exploded monoo Ahahaha jag slipper snön för imorrn drar jag till england! Soft, hur länge stannar du där? Ett par veckor, så det blir väl snöchock när jag kommer tillbaks istället... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 7:19 am
monoo Dora The Exploded monoo Ahahaha jag slipper snön för imorrn drar jag till england! Soft, hur länge stannar du där? Ett par veckor, så det blir väl snöchock när jag kommer tillbaks istället... xd Så vi slipper dig i flera veckor? dramallama ja, jag skojar bara xDJag önskar jag kunde gå i ide eller nåt >.> Det versta jag vet är smö och kallt och vintern och äckel!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 7:25 am
Dora The Exploded monoo Dora The Exploded monoo Ahahaha jag slipper snön för imorrn drar jag till england! Soft, hur länge stannar du där? Ett par veckor, så det blir väl snöchock när jag kommer tillbaks istället... xd Så vi slipper dig i flera veckor? dramallama ja, jag skojar bara xDJag önskar jag kunde gå i ide eller nåt >.> Det versta jag vet är smö och kallt och vintern och äckel! Tänk att jag visste att du skulle säga så xd
a**å, även om england är rätt stenålder, så finns ju trots allt internet där också haha
Jo jag håller med, vintern suger, och är aaaaaaalldeles för lång.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 7:37 am
vintern är massa mkt bättre än sommarn ^w^ för när det blir såna där supereckligvarma sommar dagar då man går omkring å svettas som fan .___. å du håller på att dö av värmeslag å inte vet riktigt va du ska ta vägen för det finns inte direkt nått ställe :O
DÅ är vintern bättre XD för är det för kallt? klä på dig ;D? fryser du fortfarande ? klä på dig mer? xD sne kan man kasta snöbollar :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 7:48 am
Jag tycker också att smö är jätteblä!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 8:40 am
Daenis vintern är massa mkt bättre än sommarn ^w^ för när det blir såna där supereckligvarma sommar dagar då man går omkring å svettas som fan .___. å du håller på att dö av värmeslag å inte vet riktigt va du ska ta vägen för det finns inte direkt nått ställe :O DÅ är vintern bättre XD för är det för kallt? klä på dig ;D? fryser du fortfarande ? klä på dig mer? xD sne kan man kasta snöbollar :3 man kan ju vara inne eller i skuggan på sommaren...och så finns det ju deodorant xd
Dessutom kan man göra mycket mer då, picnicar, glass i solen, promenera och massa sånt mys, utan att ens snor blir till isstalakiter typ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 8:54 am
monoo man kan ju vara inne eller i skuggan på sommaren...och så finns det ju deodorant xd
Dessutom kan man göra mycket mer då, picnicar, glass i solen, promenera och massa sånt mys, utan att ens snor blir till isstalakiter typ... men ibland är det så äckligt varmt att det är typ tokhett inne .__.! då är man körd lixx XD och även om man raggarduschar så känns det fortfarande klibbigt å svettigt xD tacka vetja vintern <3 på vintern kan man oxo göra mkt, snöänglar, snölyktor, snögubbar, snögummor, åka i nån pulkabacke, åka stjärtlapp xD <3, kasta snöbollar, snömula nån <3, ha picnicar, glass i solen, promenera och massa sånt mys biggrin *copy paste* :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 9:04 am
Daenis monoo man kan ju vara inne eller i skuggan på sommaren...och så finns det ju deodorant xd
Dessutom kan man göra mycket mer då, picnicar, glass i solen, promenera och massa sånt mys, utan att ens snor blir till isstalakiter typ... men ibland är det så äckligt varmt att det är typ tokhett inne .__.! då är man körd lixx XD och även om man raggarduschar så känns det fortfarande klibbigt å svettigt xD tacka vetja vintern <3 på vintern kan man oxo göra mkt, snöänglar, snölyktor, snögubbar, snögummor, åka i nån pulkabacke, åka stjärtlapp xD <3, kasta snöbollar, snömula nån <3, ha picnicar, glass i solen, promenera och massa sånt mys biggrin *copy paste* :3 Va? Men a**å...varför är det varmt inne? Jag menar lite varmt kan det kanske bli, men en fläkt löser ju det...och det är ju inte så att man svettas...
Men a**å, att leka med snö är ju bara kul så, en gång om året kanske, på julafton eller så, resten av vintern är den bara ivägen xd
Och picnic, på vintern? Nooooes!! Kaaaaaallt! Blööööött!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 9:54 am
Jag gillar båda...allt mys och alla de där juldofterna :33 nomnom!
Sen önskar jag att det skulle bli snöstorm...Jag och Wunju gjorde fan värsta tunnlarna i snön xd
GOOD TIMES!
Sommaren är fan asmysig eftersom glassfrossan blir så extrem, festivaler och sådana event..och doften av nyklippt gräs ;O; (helt jävla random då vaXD)
PÅ SOMMAREN KAN MAN ANVÄNDA ABSOLUT TORR! Då svettas man inte 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 10:10 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 10:19 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 11:09 am
Kanske eftersom du aspirerar efter att vara intellektuell men knappt når nivån av att vara kvasiintellektuell.
Men du är även wonderland boy. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 11:57 am
Sostrate Jag gillar båda...allt mys och alla de där juldofterna :33 nomnom! Sen önskar jag att det skulle bli snöstorm...Jag och Wunju gjorde fan värsta tunnlarna i snön xd GOOD TIMES! Sommaren är fan asmysig eftersom glassfrossan blir så extrem, festivaler och sådana event..och doften av nyklippt gräs ;O; (helt jävla random då vaXD) PÅ SOMMAREN KAN MAN ANVÄNDA ABSOLUT TORR! Då svettas man inte 3nodding men svett elelr inte xD så är det iaf olidligt varmt ;__; å man vet inte vart man ska ta vägen ;___;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 12:07 pm
Mikusagi GrimCupid Mjao mjao mjao~
Det är massa kallt ute. >: Är du röd om näsan nu?
Arild hälsar! dramallama Jag har varit i Arild (H)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|