Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 6774 6775 6776 6777 6778 6779 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Sostrate

PostPosted: Mon Nov 12, 2007 11:26 am

Mr_RPG
Livin Marry Poppins life in Gmod~

Min flygande säng började rotera okontrollerat sad
Det påminner mig lite om den där filmen...sängknoppar och kvastskaft eller nåt!?:'DDDD!

Och jaaa det är småstad för min del (:
PostPosted: Mon Nov 12, 2007 11:27 am

Sostrate
Mr_RPG

Det påminner mig lite om den där filmen...sängknoppar och kvastskaft eller nåt!?:'DDDD!

Flyger dom inte i en säng på Marry Poppins? D;
Isåfall har jag förväxlat dom sad

Mr_RPG

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100
PostPosted: Mon Nov 12, 2007 11:36 am

Mr_RPG

I see what you did there.

You do?
PostPosted: Mon Nov 12, 2007 12:48 pm

SUBVERT THE DOMINANT PARADIGM!

Niddler

Sostrate

PostPosted: Mon Nov 12, 2007 1:01 pm

Mr_RPG
Sostrate
Mr_RPG

Flyger dom inte i en säng på Marry Poppins? D;
Isåfall har jag förväxlat dom sad
Neeh! I sängknoppar och kvastskaft dansar de under vattenytan etc etc >:3
PostPosted: Mon Nov 12, 2007 1:05 pm

Fan, inte undrapå att dom lol:ade när jag döpte om mig till Marry Poppins och flög runt på min säng. sad

Mr_RPG

Niddler

PostPosted: Mon Nov 12, 2007 1:10 pm

PostPosted: Mon Nov 12, 2007 1:19 pm

Varför är det typ bara Gaia som fungerar för mig?

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100

Niddler

PostPosted: Mon Nov 12, 2007 1:37 pm

Nek permane, nek pervorte.
Ne rebatu! Amu forte!

Miku, jag skickar den låten till dej sen när ditt nät funkar. Den är värsta "PACO heart ".
PostPosted: Mon Nov 12, 2007 2:37 pm

Tycker jag är fånigt.

Om en bok har varit ute i flera månader så ska man väl öppat kunna tala om den utan att någon gnäller "Berätta inte! Jag har inte läst!".

Har man inte läst boken då så utgår jag ju ifrån att man inte har varit särskilt intresserad av den. Och vem bryr sig om spoilers om en bok man aldrig tänkt läsa?

Cascade of Razors

Sostrate

PostPosted: Mon Nov 12, 2007 3:23 pm

Jag tycker det är mer fånigt att utgå från att alla kommer läsa det ungefär samtidigt och i annat fall är man ointresserad.

Det spelar ingen roll när jag gör nåt, för jag bestämmer om jag ska läsa/spela/kolla på nåt förr eller senare. Om jag däremot vet att jag inte vill eller ska så är det bara att köra på.
Visst, alla har inte läst alla böcker. Vissa kommer inte läsa, men det finns fortfarande den delen som kommer att göra det och därför skadar det faktiskt inte att fråga personen innan (:

Jag började läsa HP men sen upptäckte jag Momo, Good Omens, Zombie survival guide etc etc och väntade med HP ist. (: Sen är det en annan grej om man har lite tid. För jag hade knappt någon tid att läsa annat än det skolan gav mig (:

Men eftersom det handlar om tid här så kan jag spoila massor som redan är i USA eftersom det oftast bruka komma dit före. (: JAg menar, det har varit ute i flera månader

YESSSS/Bisonesque
PostPosted: Mon Nov 12, 2007 3:44 pm

Betyder det att man måste ta hänsyn till varje spel, bok eller film oavsett hur gamla dom är? Pfft, det köper jag inte. whee

Jag pratar öppet om det jag vill prata om, och om jag förstör något för någon, det var ju synd för honom/henne. wink

Iofs utgår jag ju alltid från mig själv i såna situationer och tänker "Hade dom berättat spoilers för mig hade det inte gjort så mycket". Men nu är ju inte alla som jag.

Cascade of Razors

Daenis

PostPosted: Mon Nov 12, 2007 3:51 pm

det är fortfarande spoiler om man berättar nått som nån inte vet lixx XD

skitsamma när den är ute eller hur länge den har varit ute! fortfarande hänsyn ^^ om man respekterar dom andras krav av att inte berätta vad som händer ;w;
PostPosted: Mon Nov 12, 2007 3:52 pm

Jo alltså jag brukar göra det >: sen brukr jag fråga om personen ska kolla/läsa/spela vad det nu än är.

Men det är ju bara jag (:
Jag blev fö. ganska irriterad över att någon spoilade slutet på Disgaea för mig innan jag hann klara av allt och troligen för samma anledning som du drog. Jag hade inte skaffat spelet när det släpptes (:

Kul när man suttit i flera veckor ._´.

Sostrate

Daenis

PostPosted: Mon Nov 12, 2007 3:58 pm

sostrate> jag tror inte han spoila alla slut XD finns typ 8-9 slut på det spelet ._____.
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 6774 6775 6776 6777 6778 6779 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games