|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 2:45 pm
Valgarv Nightmare Asura: I didn't get that last part. o 3o monoo: Aaaah. Jaså. Nejmen, inget speciellt typ. Tänkte att det kanske vore trevligt. <: Alrighty, jag pmar den, så är du välkommen att snacka om du ser mig online nån gång...händer ju bara inte så ofta haha. whee
Nu ska jag ju till England några veckor också, så då kommer jag definitivt inte vara på msn...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 2:47 pm
Awesome. <3
England?! Jag älskar England! Köp te till mig. =D (Notera att jag aldrig ha varit i England.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 2:48 pm
Valgarv Faaan vad jag måste sluta gå ut på promenad varje gång jag ska röka. eller så slutar du röka så löser du problemet enkelt ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 2:48 pm
Valgarv I didn't get that last part. o 3o Ooh, good one. :I
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 2:52 pm
Valgarv Awesome. <3 England?! Jag älskar England! Köp te till mig. =D (Notera att jag aldrig ha varit i England.) rofl, jag hatar england - notera att jag bott där xd
Seriöst, sveriges te är tusen gånger bättre, england är ett tepåseland...
Hiiih, det påminner mig om paketet jag skickade till sakana med te i 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 2:55 pm
Chöcöbö: För simpelt för mig. Här gör vi allt så komplicerat som möjligt. domokun
Asu: Keee. Touché, posse-kat.
monoo: Daamn. Hur länge bodde du där?
Esch, är bara så mainstream med te från England, ya'know? Tea-time and so on. Chap chap.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 3:02 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 3:07 pm
Valgarv Chöcöbö: För simpelt för mig. Här gör vi allt så komplicerat som möjligt. domokun Asu: Keee. Touché, posse-kat. monoo: Daamn. Hur länge bodde du där? Esch, är bara så mainstream med te från England, ya'know? Tea-time and so on. Chap chap. Bara ett halvår, pallade inte längre och flydde hit igen xd
"Ohhm wii drickaahr tea, drickaahr wii Tetley!" xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 3:08 pm
engelska brudar är asfula
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 3:08 pm
ÅH smashing pumpkins countdown på VH1!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 3:13 pm
Asu: You bet your a** it is.
monoo: Borta bra, men hemma bäst. xD
Och all hysteri om den där Potter liksom. Gawd, palla.
Egon: Wtf, det är ju typ en incest ö, så det är inte så konstigt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 3:14 pm
Zero-Egon engelska brudar är asfula I knooooow!! gonk Men a**å, de skulle kunna göra det bra, men så länge som de klär sig i en blandning av särfamiljen-på-semester-träningsoveraller möter horan-på-hörnet, och med högstadietmentalitet...så...ja...det blir ju som det blir.
add alcohol and bad drugs....and teenage pregnancy.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 3:17 pm
Valgarv Asu: You bet your a** it is. monoo: Borta bra, men hemma bäst. xD Och all hysteri om den där Potter liksom. Gawd, palla. Egon: Wtf, det är ju typ en incest ö, så det är inte så konstigt. Lite så. Fast i det här fallet var det mer "borta hemskt" xd
Hah, jag gillar ju iofs pottergrejerna, böckerna har ju hängt med mig i så många år nu också.
Spoiler; FAAAN vad jag grinade när Dobby dog.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 3:20 pm
Vadådå? Varför var det så hemskt? O_o
Lawl, egentligen. Jag fastnade på att läsa de tre första böckerna, sen har jag bara läst på i brist på annat.
Spoiler: Jag vart skitarg när Fred dog. Och Remus och Tonks. I mean, WTF. De bästa karaktärerna, nästan. Och Moody, wtf. OCH INNAN DOM, SIRIUS?! WHAT THE BLOODY HELL.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|