|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 9:36 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 10:13 am
Daenis Anashi` Mr_RPG Är det 24/7-glasögon eller läsglasögon? Öh. Jag använder inte dom när jag äter/läser/sitter vid datorn. Men ja, 24/7 antar jag. xd men i duschen? xD Jag gör ibland. Särskilt om jag är i andras duschar, för det är så läskigt att inte se ordentligt då. Fast jag använder inte Petsys glasögon i duschen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 10:57 am
Sist jag duschade så glömde jag faktiskt att ta av mig glasögonen xD De hann inte bli blöta innan jag märkte det, dock.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 11:41 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 11:43 am
Daenis Anashi` Mr_RPG Är det 24/7-glasögon eller läsglasögon? Öh. Jag använder inte dom när jag äter/läser/sitter vid datorn. Men ja, 24/7 antar jag. xd men i duschen? xD Ja, faktiskt. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 11:57 am
Jag gillar din avatar, Petsy.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 12:44 pm
Jag med.
Ja ba' "ÅH, CHICAGO GANGSTERS!! -köpa köpa-"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 2:11 pm
The world is a dark and desolate place. That is why I bought a nightlight.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 2:24 pm
Akuishi Tjejkompis till mig när jag köpt ny jacka:"men du har ju alltid snygga kläder, då måste ju vara bög" Är det så i dag att jag måste gå omkring i t-shirts med dåliga tryck för att vara kille i dag? sweatdrop För bögar är inte killar, eller hur?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 2:32 pm
Mikusagi Akuishi Tjejkompis till mig när jag köpt ny jacka:"men du har ju alltid snygga kläder, då måste ju vara bög" Är det så i dag att jag måste gå omkring i t-shirts med dåliga tryck för att vara kille i dag? sweatdrop För bögar är inte killar, eller hur?Eller hur. Men jag är övertygad om att han menar "straight/manlig". xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 2:34 pm
Faaan vad jag måste sluta gå ut på promenad varje gång jag ska röka.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 2:35 pm
monoo Jaoooo men jag använder den typ en gång i månaden xd Wohinn denn? I didn't get that last part. o 3o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 2:38 pm
Valgarv Faaan vad jag måste sluta gå ut på promenad varje gång jag ska röka.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 2:41 pm
Valgarv monoo Jaoooo men jag använder den typ en gång i månaden xd Wohinn denn? I didn't get that last part. o 3o förvirrad högstadietyska whee Undrade bara varför du ville ha den, om det var nåt särskilt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 2:42 pm
Nightmare Asura: I didn't get that last part. o 3o
monoo: Aaaah. Jaså. Nejmen, inget speciellt typ. Tänkte att det kanske vore trevligt. <:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|