|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 3:03 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 3:04 pm
Sostrate http://www.youtube.com/watch?v=XUYNohuNMZU Jag kan spamma sånt här aslänge XD får fan aldrig nog! Jag önskar folk ville sitta med en och kolla på det här XD Jag och Krim brukar spamma sånna filmer när jag är hos henne xD När vi inte ser på Beck vill säga~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 3:05 pm
Dora The Exploded Sostrate http://www.youtube.com/watch?v=XUYNohuNMZU Jag kan spamma sånt här aslänge XD får fan aldrig nog! Jag önskar folk ville sitta med en och kolla på det här XD Jag och Krim brukar spamma sånna filmer när jag är hos henne xD När vi inte ser på Beck vill säga~ Fusk!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 3:06 pm
askul när hon knockar sigsjälv med knät XDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 3:06 pm
Krim blir arg när man påstår att han är kär i Gunvald.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 3:07 pm
Sostrate Dora The Exploded Sostrate http://www.youtube.com/watch?v=XUYNohuNMZU Jag kan spamma sånt här aslänge XD får fan aldrig nog! Jag önskar folk ville sitta med en och kolla på det här XD Jag och Krim brukar spamma sånna filmer när jag är hos henne xD När vi inte ser på Beck vill säga~ Fusk! Hahaha, varför då? ;D kom till Krim och se du också dramallama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 3:08 pm
Mikusagi Krim blir arg när man påstår att han är kär i Gunvald. HAHAHAHA, Gunvald är hennes....... Jag vår Gavling och Dag xD <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 3:09 pm
Dora The Exploded askul när hon knockar sigsjälv med knät XDD JA*asg*XD Alltså bor inte ni typ aslångt ifrån >: har nao moneehz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 3:13 pm
Dora The Exploded askul när hon knockar sigsjälv med knät XDD Det var min favorit också whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate Dora The Exploded askul när hon knockar sigsjälv med knät XDD JA*asg*XD Alltså bor inte ni typ aslångt ifrån >: har nao moneehz Jag bor i Karlstad och hon i Västerås.. xD Bor inte du i Stockholm?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 3:15 pm
Klockan är kvart över tolv och jag ska precis påbörja min middag :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 3:17 pm
orka posta där, vet inte varför men jag orkar aldrig kolla på videor som är där xD
Monoo: varför så sent? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 3:18 pm
Dora The Exploded orka posta där, vet inte varför men jag orkar aldrig kolla på videor som är där xD Monoo: varför så sent? xD Jobbade till nio, var hemma vid tio. Satt på soffan och hade ont i fötterna och pratade i telefon, duschade, lagade middag. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 3:20 pm
monoo Dora The Exploded orka posta där, vet inte varför men jag orkar aldrig kolla på videor som är där xD Monoo: varför så sent? xD Jobbade till nio, var hemma vid tio. Satt på soffan och hade ont i fötterna och pratade i telefon, duschade, lagade middag. gonk haha, jobbigt. själv har jag grejat med photoshop hela dagen cool Gjort ett bokomslag till novellen vi skrev... xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|