|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 7:01 am
Sostrate Niddler Men dig kommer jag ihåg!n_n ^.^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 7:05 am
Nu kan alla titta på Kanal 4 tycker jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 7:09 am
Filthy monoo @ Niddler Och Mikusagi;
Det var Filthy som gjorde bort sig och vi bråkade lite över det.
...och det är ju jävligt convenient att vara mod vid sådana tillfällen så att man bara kan ta bort det man sagt och låtsas som om att inget hänt för att inte framstå i dålig dager... :/ Hehe, de flesta vet redan. Hur som helst skickade jag faktiskt pm om det. :] Tråkigt att du väljer att inte prata om det i pm med mig. Jag gjorde inte bort mig, det gick bara en aning överstyr när jag var på dåligt humör. gonk Alltså i mina ögon gjorde du det, i rollen som mod.
Jag har inte svarat på dina PM för jag är på jobbet. Och då hinner jag bara skriva såna här korta mess.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 7:11 am
Mikusagi Nu kan alla titta på Kanal 4 tycker jag. Vill inte. Mamma och hennes vän är där D: Plus att det stinker parfym..;_;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 7:13 am
Jag har fan träffat Ruska xD Fast det var innan jag visste att hon var Ruska.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 7:17 am
monoo Filthy monoo @ Niddler Och Mikusagi;
Det var Filthy som gjorde bort sig och vi bråkade lite över det.
...och det är ju jävligt convenient att vara mod vid sådana tillfällen så att man bara kan ta bort det man sagt och låtsas som om att inget hänt för att inte framstå i dålig dager... :/ Hehe, de flesta vet redan. Hur som helst skickade jag faktiskt pm om det. :] Tråkigt att du väljer att inte prata om det i pm med mig. Jag gjorde inte bort mig, det gick bara en aning överstyr när jag var på dåligt humör. gonk Alltså i mina ögon gjorde du det, i rollen som mod.
Jag har inte svarat på dina PM för jag är på jobbet. Och då hinner jag bara skriva såna här korta mess.Jag vet, har redan gjort en topic i moderatorforumet om min överreagerande post. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 11:50 am
Min skugga ser inte alls ut som jag o: Den ser ut som en liten sak med lysande ögon o: Kusligt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 1:04 pm
Din skugga står framför, brukar den inte alltid vara bakom? xD *går för att titta på sigsjälv*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 1:09 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 1:13 pm
HAHAHAHAHA XDDD *asgarvar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 1:32 pm
Hahahaha, stackars liten lol lol lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 1:41 pm
Hur kan man skratta åt det där? sad Det känns bara hemskt att se den. Hon är jätteskraj och föräldern gör inget! Det är ens vårdare som skall fånga upp en och rädda en från allt ont, läskigt och farligt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 1:45 pm
Människor är hemska ibland ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 1:54 pm
I fredags lärde vi oss att vi har många fördomar om vita, heterosexuella män. Tack vare mig, som började prata om det som en stereotyp *V-sign* Fastän jag först möttes av protester eftersom det är den gruppen som är hegemonisk, men så berättade vad jag tyckte var stereotypbilden (den jag har hört i min omgivning) och erkände att jag själv många gånger tänkte att stereotypen var sann. Då blev det massa diskussion om hur vi ser på VHM (orka skriva hela begreppet igen) och så kom vi på oss själva med att vara fördomsfulla. Lite läskigt, men också roligt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 2:03 pm
hej på er alla vad kul att vara här igen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|