|
|
|
|
Posted: Fri Nov 09, 2007 8:02 pm
Sostrate Mr_RPG Det gör vi fortfarande, finns bara inte så många som postar i fel trådar nu för tiden. monoo> Men tänk på alla 12-åringar då som sitter på svenska forum i anime-communities kommer bli vilseledda. : P Men det var inte bara om att posta i fel tråd..det handlade om man fick eller inte. o_O Liksom..folk postar i +/- nuförtin och det skapades onödiga trådar man tydligen inte fick prata i. "du spammar bort resten av spammet, gå till ica nu då vaaaa" "men nu kan ni inte ta det häär gå till ica nu då vaa" Åh..högtryckstvätt var så jävla bra...får mig forfarande att skratta<3 Typ hela gillet fick PMS-anfall. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 09, 2007 8:10 pm
Mr_RPG Sostrate Mr_RPG Det gör vi fortfarande, finns bara inte så många som postar i fel trådar nu för tiden. monoo> Men tänk på alla 12-åringar då som sitter på svenska forum i anime-communities kommer bli vilseledda. : P Men det var inte bara om att posta i fel tråd..det handlade om man fick eller inte. o_O Liksom..folk postar i +/- nuförtin och det skapades onödiga trådar man tydligen inte fick prata i. "du spammar bort resten av spammet, gå till ica nu då vaaaa" "men nu kan ni inte ta det häär gå till ica nu då vaa" Åh..högtryckstvätt var så jävla bra...får mig forfarande att skratta<3 Typ hela gillet fick PMS-anfall. XD Ja, för minsta lilla grej också..<.< vart därför högtryckstvätt skapades..XD Den var fan bäst..det var kul sålänge det varade. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 1:45 am
Jag är vaken nu. Jag försov mig till Melodikrysset sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 2:42 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 3:22 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 3:23 am
Är det bara jag och Lingon (oj nu hängde jag ut min flickpojkvän här) som ser få meddelanden på vissa sidor i den här tråden? Sidor som kom till i natt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 3:23 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 3:33 am
hahaha, såg HögtryckstvättsSakana ni gjorde för ett tag sen xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 3:38 am
Min undulat är galen, men jag tycker om den ändå. Än så länge.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 3:58 am
vad handla den där högtryckstvättgrejjen om? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 4:11 am
Lool... vad gjorde ni några sidor bak? xd Spamzor?
Daenis> Ett par personer skrev "Högtryckstvätt" i asmånga trådar, basically. Det var som en protest mot att andra medlemmar var så hysteriska med att man inte fick glida det minsta offtopic på någon tråd. De förlorade, kan man säga, och blev bannade från gillet xp
Jag kan räkna mig till antiofftopichysterikerna ^^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 4:27 am
Daenis monoo a**å jag har ingen aning om vad i hela friden ni pratar om, men det låter roligt, så ni får berätta nån gång xd HAHA xD det va på ai.love så sa typ massa no one can take down the valgarv XD så ba höll valgarv mina händer bakom min rygg så slet ajg mig loss å flög på han xD å drog ner han på marken xD sen satte jag mig på han xD å sen stirra han typ förskräckt å förvirrat på mig å typ "O_O WTF DENNIS DU MOUNTA MIG xD" det va historien om ... när Dennis took down the valgarv XD sen sa dom att det bara va tur :O så jag fick ner han igen sen xD så 2 gånger fick jag ner han :3 wahahahaha xd klockrent.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 4:31 am
@ Niddler Och Mikusagi;
Det var Filthy som gjorde bort sig och vi bråkade lite över det.
...och det är ju jävligt convenient att vara mod vid sådana tillfällen så att man bara kan ta bort det man sagt och låtsas som om att inget hänt för att inte framstå i dålig dager... :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 5:12 am
monoo @ Niddler Och Mikusagi;
Det var Filthy som gjorde bort sig och vi bråkade lite över det.
...och det är ju jävligt convenient att vara mod vid sådana tillfällen så att man bara kan ta bort det man sagt och låtsas som om att inget hänt för att inte framstå i dålig dager... :/ Hehe, de flesta vet redan. Hur som helst skickade jag faktiskt pm om det. :] Tråkigt att du väljer att inte prata om det i pm med mig. Jag gjorde inte bort mig, det gick bara en aning överstyr när jag var på dåligt humör. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|