|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 09, 2007 6:29 pm
monoo Åh, träffades ni över Internet då eller? Och har ni hunnit ses en del och så? Keeeewt. Hihi jaa, det gjorde vi! 4laugh Vi lärde känna varandra smått genom RO för två år sedan och då brukade vi mest hänga i servern och göra quests/döda bossar etc..Fast sen så dog mitt gamla account och jag slutade spela för jag orkade inte göra en ny präst.
Sen typ..förra julen stack jag tillbaka till servern för jag undrade hur det stod till med folk och poff! så hittade vi varandra igen fast den här gången blev det lite mer än vänskap. Det roliga var dock att det kunde ha börjat för två år sedan, men båda var väl för blyga eller nåt..
Sen kände båda hur det behövdes en träff för vi ville inte ha den där internetrelationen som inte blev mer än en relation genom internet så jag köpte biljett i somras och stannade i ett par veckor, så man kan väl räkna det som att ha träffats/umgåts flera ggr?XD Det var faktiskt 2-3 veckor! Men sen har det ju gått ett tag sen dess..båda har problem ekonomiskt och jag har inget jobb...än >_> Men jag åker som sagt i december! Han fyller år då så jag tyckte det skulle passa bra whee heart Ursäkta det långa inlägget D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 09, 2007 6:30 pm
Mr_RPG Too bad things can't be unseen. sad xd Sorry mate lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 09, 2007 6:33 pm
Sostrate monoo Åh, träffades ni över Internet då eller? Och har ni hunnit ses en del och så? Keeeewt. Hihi jaa, det gjorde vi! 4laugh Vi lärde känna varandra smått genom RO för två år sedan och då brukade vi mest hänga i servern och göra quests/döda bossar etc..Fast sen så dog mitt gamla account och jag slutade spela för jag orkade inte göra en ny präst.
Sen typ..förra julen stack jag tillbaka till servern för jag undrade hur det stod till med folk och poff! så hittade vi varandra igen fast den här gången blev det lite mer än vänskap. Det roliga var dock att det kunde ha börjat för två år sedan, men båda var väl för blyga eller nåt..
Sen kände båda hur det behövdes en träff för vi ville inte ha den där internetrelationen som inte blev mer än en relation genom internet så jag köpte biljett i somras och stannade i ett par veckor, så man kan väl räkna det som att ha träffats/umgåts flera ggr?XD Det var faktiskt 2-3 veckor! Men sen har det ju gått ett tag sen dess..båda har problem ekonomiskt och jag har inget jobb...än >_> Men jag åker som sagt i december! Han fyller år då så jag tyckte det skulle passa bra whee heart Ursäkta det långa inlägget D: AAAAAAAWWWWW! 4laugh
Så himla nykärt!
Jag träffade ju min över internet också, han bodde i skottland då. Tog effin nio månader innan vi sågs irl, och då flyttade vi ihop på en gång haha.
Men nu är vi i olika länder igen, så en del pendlande blir det...Jag har ju i alla fall tur med Ryan Air som är sjukt billiga...jag menar...pendla till usa har ju ingen normal människa råd med att hålla på med...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|