|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:11 pm
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 oni-chan Memmi89 oni-chan Memmi89 om man e inne också kan man inte bli det domokun det förståss....fast jag har ingen större lust att dö än sweatdrop eller så kan man bränna den på natten smart drag *nickar*...heheh fin majbrasa whee ja, d skulle det bil skulle dock behöva cykla in till stan och det orkar jag bara inte *suckar och dunkar huvudet i bordet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Valgarv ..Men nej..Den vara f-fin..!^^ ..Aww..*Krama bakifrån* >_< Fin my a**. stressed >.<...Var nånstans?o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:12 pm
Memmi89 Ska lägga mig nu....natt alla smurfar whee Godnatt på dig också smurfolina. ;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 Ska lägga mig nu....natt alla smurfar whee g'natt ^^ *vinkar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:14 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan O.o;; den dödar snarare mig *hoppar upp och ner med armarna viftandes* den är jätte stor *lipar* Beror på vad för insekt det är... kanske den är dödlig... kanske inte...den är jätte äcklig...är det som räknas *lipar ännu mera*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:14 pm
<.< Vart var den fin nånstans?*Förvirrad*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:16 pm
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan O.o;; den dödar snarare mig *hoppar upp och ner med armarna viftandes* den är jätte stor *lipar* Beror på vad för insekt det är... kanske den är dödlig... kanske inte...den är jätte äcklig...är det som räknas *lipar ännu mera* Umm... okej... ska jag ringa Bugbusters?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:16 pm
Valgarv <.< Vart var den fin nånstans?*Förvirrad* Nu är du så knäpp så det är gulligt. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:18 pm
Chibi Strawberry Valgarv <.< Vart var den fin nånstans?*Förvirrad* Nu är du så knäpp så det är gulligt. xd ...O_o *Kliar mig på huvudet* Jaså..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:19 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan O.o;; den dödar snarare mig *hoppar upp och ner med armarna viftandes* den är jätte stor *lipar* Beror på vad för insekt det är... kanske den är dödlig... kanske inte...den är jätte äcklig...är det som räknas *lipar ännu mera* Umm... okej... ska jag ringa Bugbusters?with pleasure *nickar* den jäkeln kommer bergis att flyga runt och sen sätta sig i min säng så att jag inte kan sova stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:19 pm
Valgarv ...O_o *Kliar mig på huvudet* Jaså.. Hah. Ja!! xd whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:20 pm
oni-chan with pleasure *nickar* den jäkeln kommer bergis att flyga runt och sen sätta sig i min säng så att jag inte kan sova stare Hoho, då ska man väl inte ringa dom. :twisted.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:22 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan with pleasure *nickar* den jäkeln kommer bergis att flyga runt och sen sätta sig i min säng så att jag inte kan sova stare Hoho, då ska man väl inte ringa dom. :twisted. behövs inte längre *vargflin* jag mosan med min känga of doom \m/^.^\m/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|