|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:04 pm
oni-chan Memmi89 om man e inne också kan man inte bli det domokun det förståss....fast jag har ingen större lust att dö än sweatdrop eller så kan man bränna den på natten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan klart man har O.o annars käkar ju inte brossan det..han har ju för faen i en halv flaska tabasco efter det ändå xd Haha. xd jag tror att han har förstört smaklökarna pga för mycket smygrökning i skolans cykelskjul *flinar* *rullar omkring skrattandes* neutral du kommer dö i olidliga magkrämpor *upplyser med pekfingret i luften* Hahahaha, antagligen. xd yupyup 3nodding ... eek uwaah! *rullar ihop sig på golvet* jaevla insekt försvinn från mitt rum!! crying eek Döda den?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:05 pm
Face it! Den var faktiskt ful. Aje.. Ont i magen. >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:06 pm
Memmi89 oni-chan Memmi89 om man e inne också kan man inte bli det domokun det förståss....fast jag har ingen större lust att dö än sweatdrop eller så kan man bränna den på natten smart drag *nickar*...heheh fin majbrasa whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:06 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:07 pm
Petsy Valgarv Ja?Varför skulle jag säga nåt sånt annars? stressed .. Förlåt då.. Jag blev bara så förvånad..Hrm..Där ser man..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
O.o;; den dödar snarare mig *hoppar upp och ner med armarna viftandes* den är jätte stor *lipar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:08 pm
Valgarv Petsy Valgarv Ja?Varför skulle jag säga nåt sånt annars? stressed .. Förlåt då.. Jag blev bara så förvånad..Hrm..Där ser man.. .. *Suckar och går och sätter sig utanför istället*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:08 pm
Chibi Strawberry Face it! Den var faktiskt ful. Aje.. Ont i magen. >.< ..Men nej..Den vara f-fin..!^^ ..Aww..*Krama bakifrån* >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:09 pm
oni-chan Memmi89 oni-chan Memmi89 om man e inne också kan man inte bli det domokun det förståss....fast jag har ingen större lust att dö än sweatdrop eller så kan man bränna den på natten smart drag *nickar*...heheh fin majbrasa whee ja, d skulle det bil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:10 pm
oni-chan O.o;; den dödar snarare mig *hoppar upp och ner med armarna viftandes* den är jätte stor *lipar* Beror på vad för insekt det är... kanske den är dödlig... kanske inte...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:10 pm
Valgarv ..Men nej..Den vara f-fin..!^^ ..Aww..*Krama bakifrån* >_< Fin my a**. stressed >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|