|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:55 pm
Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 jag e alltså "mycket" bättre n dig på att dansa... xd Jepps. razz loser! biggrin Nä nu var du allt elak.jag vet..så e det när skolan har börjat igen*tänker onda tankar om skolan* evil När började du då?igår sad Men argh. Jag började i måndags. ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:56 pm
Memmi89 oni-chan Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 jag e alltså "mycket" bättre n dig på att dansa... xd Jepps. razz loser! biggrin Nä nu var du allt elak.jag vet..så e det när skolan har börjat igen*tänker onda tankar om skolan* evil *instämmer med onda halvpsykade tankar om skolan och filosofilärare* burn school twisted hehehe bomb school with napalm cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv *Vinkar tillbaka med lillfingret* domokun Hur är det med dig då?Dåligt 3nodding Själv? Värre gonk Tror jag knappast 3nodding Det tror jag -__- Eller har du förlorat alla dina vänner? (Nästan alla)...Nej,men jag har förlorat min bror (IRL alltså) u_u .. Allvarligt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 jag e alltså "mycket" bättre n dig på att dansa... xd Jepps. razz loser! biggrin Nä nu var du allt elak.jag vet..så e det när skolan har börjat igen*tänker onda tankar om skolan* evil När började du då?igår sad Men argh. Jag började i måndags. ._.mmooohahaha! xd jag började senare n dig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:57 pm
Chibi Strawberry Valgarv G..G-Gaara..!*Peka*^_____^ ^^ Självklart. *Kluddrar över honom*M-men..! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:58 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan klart man har O.o annars käkar ju inte brossan det..han har ju för faen i en halv flaska tabasco efter det ändå xd Haha. xd jag tror att han har förstört smaklökarna pga för mycket smygrökning i skolans cykelskjul *flinar* *rullar omkring skrattandes* neutral du kommer dö i olidliga magkrämpor *upplyser med pekfingret i luften* Hahahaha, antagligen. xd yupyup 3nodding ... eek uwaah! *rullar ihop sig på golvet* jaevla insekt försvinn från mitt rum!! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv *Vinkar tillbaka med lillfingret* domokun Hur är det med dig då?Dåligt 3nodding Själv? Värre gonk Tror jag knappast 3nodding Det tror jag -__- Eller har du förlorat alla dina vänner? (Nästan alla)...Nej,men jag har förlorat min bror (IRL alltså) u_u .. Allvarligt?Ja?Varför skulle jag säga nåt sånt annars? stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Memmi89 oni-chan Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 jag e alltså "mycket" bättre n dig på att dansa... xd Jepps. razz loser! biggrin Nä nu var du allt elak.jag vet..så e det när skolan har börjat igen*tänker onda tankar om skolan* evil *instämmer med onda halvpsykade tankar om skolan och filosofilärare* burn school twisted hehehe bomb school with napalm cool HAHAHA! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:00 pm
Memmi89 oni-chan Memmi89 oni-chan Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 jag e alltså "mycket" bättre n dig på att dansa... xd Jepps. razz loser! biggrin Nä nu var du allt elak.jag vet..så e det när skolan har börjat igen*tänker onda tankar om skolan* evil *instämmer med onda halvpsykade tankar om skolan och filosofilärare* burn school twisted hehehe bomb school with napalm cool HAHAHA! domokun ....faaast...blir man inte åtalad för mordbrand då ? O.o;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Ja?Varför skulle jag säga nåt sånt annars? stressed .. Förlåt då.. Jag blev bara så förvånad..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 jag e alltså "mycket" bättre n dig på att dansa... xd Jepps. razz loser! biggrin Nä nu var du allt elak.jag vet..så e det när skolan har börjat igen*tänker onda tankar om skolan* evil När började du då?igår sad Men argh. Jag började i måndags. ._.mmooohahaha! xd jag började senare n dig Ja...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:01 pm
oni-chan Memmi89 oni-chan Memmi89 oni-chan Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 jag e alltså "mycket" bättre n dig på att dansa... xd Jepps. razz loser! biggrin Nä nu var du allt elak.jag vet..så e det när skolan har börjat igen*tänker onda tankar om skolan* evil *instämmer med onda halvpsykade tankar om skolan och filosofilärare* burn school twisted hehehe bomb school with napalm cool HAHAHA! domokun ....faaast...blir man inte åtalad för mordbrand då ? O.o;; om man e inne också kan man inte bli det domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:02 pm
Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 jag e alltså "mycket" bättre n dig på att dansa... xd Jepps. razz loser! biggrin Nä nu var du allt elak.jag vet..så e det när skolan har börjat igen*tänker onda tankar om skolan* evil När började du då?igår sad Men argh. Jag började i måndags. ._.mmooohahaha! xd jag började senare n dig Ja...sorry man..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:03 pm
Memmi89 om man e inne också kan man inte bli det domokun det förståss....fast jag har ingen större lust att dö än sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|