|
|
|
|
Posted: Wed Oct 10, 2007 3:41 pm
ik haaaat school
te veel s**t werk voor maar 2 dagen school. en dan nog eens stage verslagen.
hope zo dat onze mentor naar ons luistert en er iets aan doet.
en ladies hier pm me gerust hoor als je wil praten verveel me meestal toch als ik op gaia ben dus ik kan wel een praatje gebruiken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 11, 2007 8:01 am
Morgen nog 1 toetsje (Maatschapij wetenschappen) en dan heb ik vakantie! 10:45 Begint die toets, en ik verwacht voor 11:15 weer buiten te staan. Maar als het net zo gaat als bij geschiedenis (maandag) ben ik na een kwartier al weer buiten. Een uur fietsen om een kwartier op school te zijn...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 12, 2007 5:08 am
tis weer voorbij die mooie zomer smile
de zomer die begon zowat in mei (4 jaar geleden)
*zingt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 12, 2007 5:25 am
» Maar de herfst brengt ook weer de herfstvakantie vanaf vandaag (voor mij in ieder geval). *doet een dansje op het liedje van kitty*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 12, 2007 5:36 am
volgens mij hebben we zelfs nooit een lente gehad XD zijn we van de winter naar de herfst gegaan en gaan we nu weer naar de winter XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 13, 2007 9:16 am
•♥• Na, lente is er altijd ^^ maar waar de zomer is gebleven? Maar ja dat is Nederland he? je kan het niet echt vergelijken, al is het niet meer als vroeger. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 13, 2007 1:15 pm
vroegaaah. toen men nog respect voor anderen had XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 13, 2007 2:12 pm
» Die goede oude tijd (en ik ben nog maar 19). Als ik terug kijk naar mijn jeugdfoto's word ik altijd een beetje triest. Prachtige foto's met mijn moeder in de sneeuw en op het ijs. Elke winter ging ik wel schaatsen en de hele wijk kwam dan samen en het was zo gezellig. Maar de jaren vergaan en de aarde warmt op. Gelukkig heb ik het nog mogen meemaken dat kinderen nog lekker op de vijvers konden schaatsen en zelfs op de grote meren. Maar elk jaar blijf ik hopen op Koning Winter.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 13, 2007 11:57 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 14, 2007 2:28 am
•♥• Dat is diep Arisha.. als je het zo plaatst wordt ik er ook treurig van. sad
@ Kitt: Meer als in, vroeger toen ik nog klein was, xD met respect was ik toen nog niet bezig. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 14, 2007 7:56 am
» Ach, trek je er niks van aan. Ik heb altijd de neiging mezelf (en anderen) de put in te praten.
En respect is mij al vanaf heel jong aangeleerd. Ik moest overal toestemming voor vragen, ik moest mijn mond houden als de volwassenen aan het praten waren. Afwassen moest ik zonder te morren en vooral niet te luid in het openbaar spreken. En ik ben mijn familie daarvoor best wel dankbaar, maar ik heb nog steeds de neiging om gewoon mijn mond te houden en mijn mening niet te geven. Maar ik heb respect voor anderen en hun manier van denken, ik wou alleen dat anderen dat ook hebben.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 14, 2007 8:28 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 14, 2007 9:11 am
•♥• Ohw, kun je nagaan, ik ben met niets van dat alles opgevoed, geen regels ik mocht alles. Maar ik was wel een braaf meisje. xD nog steeds. Respect is gewoon gekomen. Mijn moeder was altijd heel netjes tegenover anderen daar zal het wel door komen.
Maar al die heiza in de samenleving aso's, ontsporende jeugt, daar hoef je als kind gelukking niet mee bezig te zijn. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 14, 2007 9:45 am
ja je ziet altijd dat iemand steng is opgevoed dan geen ze veel meer uitproberen. oke, bijna altijd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|