|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:49 pm
Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 jag e alltså "mycket" bättre n dig på att dansa... xd Jepps. razz loser! biggrin Nä nu var du allt elak.jag vet..så e det när skolan har börjat igen*tänker onda tankar om skolan* evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:50 pm
Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 jag e alltså "mycket" bättre n dig på att dansa... xd Jepps. razz loser! biggrin Nä nu var du allt elak.jag vet..så e det när skolan har börjat igen*tänker onda tankar om skolan* evil *instämmer med onda halvpsykade tankar om skolan och filosofilärare*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Valgarv Petsy Valgarv *Vinkar tillbaka med lillfingret* domokun Hur är det med dig då?Dåligt 3nodding Själv? Värre gonk Tror jag knappast 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan klart man har O.o annars käkar ju inte brossan det..han har ju för faen i en halv flaska tabasco efter det ändå xd Haha. xd jag tror att han har förstört smaklökarna pga för mycket smygrökning i skolans cykelskjul *flinar* *rullar omkring skrattandes*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv *Blir till Chibi form* <_<...*Hoppar upp på Straw's axlar* 4laugh Hoppsansa. Take it lite easy. *Ritar Gaara*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:51 pm
Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv *Vinkar tillbaka med lillfingret* domokun Hur är det med dig då?Dåligt 3nodding Själv? Värre gonk Tror jag knappast 3nodding Det tror jag -__- Eller har du förlorat alla dina vänner? (Nästan alla)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 jag e alltså "mycket" bättre n dig på att dansa... xd Jepps. razz loser! biggrin Nä nu var du allt elak.jag vet..så e det när skolan har börjat igen*tänker onda tankar om skolan* evil När började du då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan klart man har O.o annars käkar ju inte brossan det..han har ju för faen i en halv flaska tabasco efter det ändå xd Haha. xd jag tror att han har förstört smaklökarna pga för mycket smygrökning i skolans cykelskjul *flinar* *rullar omkring skrattandes* neutral du kommer dö i olidliga magkrämpor *upplyser med pekfingret i luften*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:52 pm
oni-chan Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 jag e alltså "mycket" bättre n dig på att dansa... xd Jepps. razz loser! biggrin Nä nu var du allt elak.jag vet..så e det när skolan har börjat igen*tänker onda tankar om skolan* evil *instämmer med onda halvpsykade tankar om skolan och filosofilärare* burn school twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:53 pm
Chibi Strawberry Valgarv *Blir till Chibi form* <_<...*Hoppar upp på Straw's axlar* 4laugh Hoppsansa. Take it lite easy. *Ritar Gaara*G..G-Gaara..!*Peka*^_____^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:53 pm
Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 jag e alltså "mycket" bättre n dig på att dansa... xd Jepps. razz loser! biggrin Nä nu var du allt elak.jag vet..så e det när skolan har börjat igen*tänker onda tankar om skolan* evil När började du då?igår sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:54 pm
Varför funkar inte min Graphire gonk Hjälp mig någon..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan klart man har O.o annars käkar ju inte brossan det..han har ju för faen i en halv flaska tabasco efter det ändå xd Haha. xd jag tror att han har förstört smaklökarna pga för mycket smygrökning i skolans cykelskjul *flinar* *rullar omkring skrattandes* neutral du kommer dö i olidliga magkrämpor *upplyser med pekfingret i luften* Hahahaha, antagligen. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv G..G-Gaara..!*Peka*^_____^ ^^ Självklart. *Kluddrar över honom*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:55 pm
Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv *Vinkar tillbaka med lillfingret* domokun Hur är det med dig då?Dåligt 3nodding Själv? Värre gonk Tror jag knappast 3nodding Det tror jag -__- Eller har du förlorat alla dina vänner? (Nästan alla)...Nej,men jag har förlorat min bror (IRL alltså) u_u
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|