|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:43 pm
*Kommer fram bakom och tittar över axeln på Straw* Oooh.. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:43 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:44 pm
Sephyre Memmi89 Sephyre Memmi89 *stirrar på alla* eek nån som märker att jag är här?? Nä. crying twisted neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi, jag är din syster. Du vet att jag är konstig ibland.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 *ramlar ner på golvet av utmattning* xp Haha. Var det så jobbigt?*tittar upp på Jetzudan*va tror du?? eek Jag vet inte. :Sgö d själv så vet du.... whee Tror inte jag vill. xd vågar du inte?? rolleyes Klart jag vågar, men jag skulle nog dö efter 1 sekund. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:45 pm
Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 *ramlar ner på golvet av utmattning* xp Haha. Var det så jobbigt?*tittar upp på Jetzudan*va tror du?? eek Jag vet inte. :Sgö d själv så vet du.... whee Tror inte jag vill. xd vågar du inte?? rolleyes Klart jag vågar, men jag skulle nog dö efter 1 sekund. razz jag e alltså "mycket" bättre n dig på att dansa... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Valgarv *Vinkar tillbaka med lillfingret* domokun Hur är det med dig då?Dåligt 3nodding Själv?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv *Kommer fram bakom och tittar över axeln på Straw* Oooh.. eek <.< Konstigt. *Fortsätter rita*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan klart man har O.o annars käkar ju inte brossan det..han har ju för faen i en halv flaska tabasco efter det ändå xd Haha. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:46 pm
Valgarv Petsy Valgarv *Vinkar tillbaka med lillfingret* domokun Hur är det med dig då?Dåligt 3nodding Själv? Värre gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:47 pm
Memmi89 jag e alltså "mycket" bättre n dig på att dansa... xd Jepps. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Memmi89 jag e alltså "mycket" bättre n dig på att dansa... xd Jepps. razz loser! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth oni-chan klart man har O.o annars käkar ju inte brossan det..han har ju för faen i en halv flaska tabasco efter det ändå xd Haha. xd jag tror att han har förstört smaklökarna pga för mycket smygrökning i skolans cykelskjul *flinar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:48 pm
Chibi Strawberry Valgarv *Kommer fram bakom och tittar över axeln på Straw* Oooh.. eek <.< Konstigt. *Fortsätter rita**Blir till Chibi form* <_<...*Hoppar upp på Straw's axlar* 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:48 pm
Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 jag e alltså "mycket" bättre n dig på att dansa... xd Jepps. razz loser! biggrin Nä nu var du allt elak.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|