|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:37 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:37 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:38 pm
.. Om du säger det så. .. Görs då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:38 pm
Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 *ramlar ner på golvet av utmattning* xp Haha. Var det så jobbigt?*tittar upp på Jetzudan*va tror du?? eek Jag vet inte. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:39 pm
Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 *ramlar ner på golvet av utmattning* xp Haha. Var det så jobbigt?*tittar upp på Jetzudan*va tror du?? eek Jag vet inte. :Sgö d själv så vet du.... whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:39 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan om jag orkade skulle jag kunna gå ut i köket och laga mat...har inget ica på min åker domokun Laga mat. D: jag dör av matförgiftning om jag ens kommer i närheten av spisen xp Haha. Värför då? razz för att mina matlagningskunnskaper är lika med -10..på ett ungefär...kan laga spaghetti med köttfärssås men då dör man av chilipulvret sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:40 pm
*Vinkar tillbaka med lillfingret* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 *ramlar ner på golvet av utmattning* xp Haha. Var det så jobbigt?*tittar upp på Jetzudan*va tror du?? eek Jag vet inte. :Sgö d själv så vet du.... whee Tror inte jag vill. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:41 pm
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan om jag orkade skulle jag kunna gå ut i köket och laga mat...har inget ica på min åker domokun Laga mat. D: jag dör av matförgiftning om jag ens kommer i närheten av spisen xp Haha. Värför då? razz för att mina matlagningskunnskaper är lika med -10..på ett ungefär...kan laga spaghetti med köttfärssås men då dör man av chilipulvret sweatdrop Wtf. Har man chilipulver i Spaghetti och Köttfärssås? o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
För att jag gillar sådana. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 *ramlar ner på golvet av utmattning* xp Haha. Var det så jobbigt?*tittar upp på Jetzudan*va tror du?? eek Jag vet inte. :Sgö d själv så vet du.... whee Tror inte jag vill. xd vågar du inte?? rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:42 pm
Valgarv *Vinkar tillbaka med lillfingret* domokun Hur är det med dig då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:42 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan om jag orkade skulle jag kunna gå ut i köket och laga mat...har inget ica på min åker domokun Laga mat. D: jag dör av matförgiftning om jag ens kommer i närheten av spisen xp Haha. Värför då? razz för att mina matlagningskunnskaper är lika med -10..på ett ungefär...kan laga spaghetti med köttfärssås men då dör man av chilipulvret sweatdrop Wtf. Har man chilipulver i Spaghetti och Köttfärssås? o.O klart man har O.o annars käkar ju inte brossan det..han har ju för faen i en halv flaska tabasco efter det ändå xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|