|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 12:52 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 1:32 am
Svenska Gillet finns fortfarande?
Jag glömmer att kika in här. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 1:34 am
Åh, denna lycka! Dom blockade youtube i vår skola, men inte veoh. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 1:40 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 3:10 am
Jag skall äta vegetarisk lasagne eek Jag köpte en färdiglagad, som man micrar xd Hur bra är det, Miku? HUR BRA ÄR DET? scream Det jag tycker är lite äckligt med lasagne är själva köttet. Jag brukar skrapa bort det. Jag är inte alls van vid vego-mat men det här kanske går. Dessutom, om det smakar blä kan jag ju bara säga att det beror på att det var en färdigrätt köpt på ICA.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 7:15 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 7:17 am
Psh, that's Zeta for you. talk2hand xd Darky: Good to see you too. ^__^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 9:05 am
Vad är det för hype med veg lasagne? Jag fattar inte. Det är väl inget ovanligt liksom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 9:17 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 9:25 am
*Kramar tillbaks* Mitt liv är en aning frustrerande just nu. Gaah... Ska bli härligt att åka bort en stund.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 9:29 am
monoo Vad är det för hype med veg lasagne? Jag fattar inte. Det är väl inget ovanligt liksom. Osten på lasange smakar asäckligt. Iallafall det ofärdiga, ljusa som ligger högst upp. Så är skolans lasange xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 9:30 am
Nightmare Asura *Kramar tillbaks* Mitt liv är en aning frustrerande just nu. Gaah... Ska bli härligt att åka bort en stund. jag rullade upp sidan samtidigt som jag läste, så då tyckte jag att det stog "Ska vi hångla bort oss en stund?" XDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 9:31 am
It will never happen. xD
Är det bara jag som tycker att skolans mat inte är så illa som alla får den att verka?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 9:38 am
Nightmare Asura It will never happen. xD Är det bara jag som tycker att skolans mat inte är så illa som alla får den att verka? Det är matköerna som är problemet på min nuvarande skola, så jag smakar sällan maten xD Orkar inte stå och vänta i en halvtimme varje dag bara för att få käk, när vi har lunchrast i 40 minuter ]:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 9:41 am
I skolan jag gick på, fick lärarna den strålande idén att göra två matköer.
Dom krockade, och allt gick långsamare. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|