|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:31 pm
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan *skrattar* tackar tackar *bugar ödmjukt* Hehehe... *faller omkull av skratt* O.o hörru akta så inte magen går ur led *petar på magen* Den har nog redan gjort det. :'P blaugh haha jag sträckte varenda muskel i hela överkroppen när jag hostade...föreslår att du käkar glass *nickar* Jag har ingen glass. D: eek jaevlar! man måste ju ha glass hemma *menar på* Om jag orkade kunde jag gå till ICA och köpa. -_- IRL alltså. XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:31 pm
Petsy .. Då förstår jag. Man får ju hoppas den försvinner innan födelsedagen? sweatdrop Det hoppas jag verkligen... Det här är fjärde dagen jag är sjuk, och jag börjar bli lite bättre nu... Har jag tur är jag frisk nog att gå till skolan på måndag, och är kanske helt återställd på onsdag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:32 pm
Nightmare Asura Petsy .. Då förstår jag. Man får ju hoppas den försvinner innan födelsedagen? sweatdrop Det hoppas jag verkligen... Det här är fjärde dagen jag är sjuk, och jag börjar bli lite bättre nu... Har jag tur är jag frisk nog att gå till skolan på måndag, och är kanske helt återställd på onsdag. *Hålla tummarna för det* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:33 pm
Petsy Nightmare Asura Petsy .. Då förstår jag. Man får ju hoppas den försvinner innan födelsedagen? sweatdrop Det hoppas jag verkligen... Det här är fjärde dagen jag är sjuk, och jag börjar bli lite bättre nu... Har jag tur är jag frisk nog att gå till skolan på måndag, och är kanske helt återställd på onsdag. *Hålla tummarna för det* 3nodding .. Tack
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 *stirrar på alla* eek nån som märker att jag är här?? Kanske. ninja jag vill ha uppmärksamhet gonk Okej. *ger uppmärksamhet till*nu känns det bättre 3nodding Heh. Det var väl bra.jupp xd *hoppar upp å mer* Upp och ner den går. o.O*dansar snobbens dans* Damn. o.O You go girl.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan *skrattar* tackar tackar *bugar ödmjukt* Hehehe... *faller omkull av skratt* O.o hörru akta så inte magen går ur led *petar på magen* Den har nog redan gjort det. :'P blaugh haha jag sträckte varenda muskel i hela överkroppen när jag hostade...föreslår att du käkar glass *nickar* Jag har ingen glass. D: eek jaevlar! man måste ju ha glass hemma *menar på* Om jag orkade kunde jag gå till ICA och köpa. -_- IRL alltså. XP om jag orkade skulle jag kunna gå ut i köket och laga mat...har inget ica på min åker domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:34 pm
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Petsy Nightmare Asura Petsy .. Då förstår jag. Man får ju hoppas den försvinner innan födelsedagen? sweatdrop Det hoppas jag verkligen... Det här är fjärde dagen jag är sjuk, och jag börjar bli lite bättre nu... Har jag tur är jag frisk nog att gå till skolan på måndag, och är kanske helt återställd på onsdag. *Hålla tummarna för det* 3nodding .. Tack Inget å tacka för..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan om jag orkade skulle jag kunna gå ut i köket och laga mat...har inget ica på min åker domokun Laga mat. D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:35 pm
Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 *stirrar på alla* eek nån som märker att jag är här?? Kanske. ninja jag vill ha uppmärksamhet gonk Okej. *ger uppmärksamhet till*nu känns det bättre 3nodding Heh. Det var väl bra.jupp xd *hoppar upp å mer* Upp och ner den går. o.O*dansar snobbens dans* Damn. o.O You go girl.*ramlar ner på golvet av utmattning* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:36 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan om jag orkade skulle jag kunna gå ut i köket och laga mat...har inget ica på min åker domokun Laga mat. D: jag dör av matförgiftning om jag ens kommer i närheten av spisen xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 *ramlar ner på golvet av utmattning* xp Haha. Var det så jobbigt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Memmi89 *ramlar ner på golvet av utmattning* xp Haha. Var det så jobbigt?*tittar upp på Jetzudan*va tror du?? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:37 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:37 pm
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan om jag orkade skulle jag kunna gå ut i köket och laga mat...har inget ica på min åker domokun Laga mat. D: jag dör av matförgiftning om jag ens kommer i närheten av spisen xp Haha. Värför då? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|