|
|
|
|
Posted: Sat Jul 02, 2005 9:15 am
kittyocean Lucifer Luscious Darlaa Oranjekorfbalpizza! Darlaa Vanavond naar de bios, war of the worlds, met men ma xd ze wou de film graag zien. En wanneer komt men mentor nou eens met dat herkansingsrooster scream dat is volgende week al en het zou fijn zijn als ik wist wat ik moet leren. Woow, toeval, ik ben gister ook naar war of the worlds met men moeder gegaan xd Hij speelt pas vanaf donderdag, zijn jullie naar de premiere geweest? Lucifer Luscious OMG, iemand heeft me net Golden Laurels voor niets gegeven ._. Geluksvogel, wink van een bekende hoop ik, anders moet je oppassen dat het geen scam is. jenske: een glitch is dacht ik iets in een toepassing waar een bug in zit, niet goed werkt. Nop, niet van een bekende, al ken ik haar wel vaag van de Exchange. Ze had een thread geopend in de CB waar ze vroeg of iemand suggesties had voor het kopen van dingen omdat de 100k uit te geven had. Ik suggeerde Golden Laurels en voegde erbij toe dat ik ze geweldiger vind dan de Halo, en toen gaf ze die Laurels aan me =D Zeg anders tegen een Mod dat je het niet vertrouwd en dan zoeken zij het wel uit als het een scam is XD Dan kunnen ze niet zeggen dat JIJ actief hebt deelgenomen aan de scam, aangezien je het gereported hebt =D Nah, dat vind ik een beetje te achterdochtig. Ik heb lang genoeg in de Exchange rondgehangen om een scam te herkennen.
Vandaag lekker ruzie met m'n ouders. Volgens m'n ouders ben ik te brutaal en volgens mij zijn mijn ouders te streng.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 02, 2005 1:21 pm
Lucifer Luscious Vandaag lekker ruzie met m'n ouders. Volgens m'n ouders ben ik te brutaal en volgens mij zijn mijn ouders te streng. het bekende probleem sweatdrop on my mind: vriendin heart enige mod eek vakantie biggrin soulfly *banged*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 02, 2005 1:40 pm
*Zucht* Ik wil te veel ik doe te weinig en als ik iets doe is het niet het gene wat ik zou moeten/willen doen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 02, 2005 2:27 pm
kiek *Zucht* Ik wil te veel ik doe te weinig en als ik iets doe is het niet het gene wat ik zou moeten/willen doen... oe das lastig sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 02, 2005 2:27 pm
LIve8LIve..
in het begin vooral kwam in london de hele tijd een vrouw voorbij uit het publiek met een kort roze shirt voorbij. (waaruit bleek dat de cameraman geen vrouw was...) lol
en ik ben echt in een vieze slash rare slash vage bui ik moet maar gaan slapen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 02, 2005 2:29 pm
kiek LIve8LIve.. in het begin vooral kwam in london de hele tijd een vrouw voorbij uit het publiek met een kort roze shirt voorbij. (waaruit bleek dat de cameraman geen vrouw was...) lol en ik ben echt in een vieze slash rare slash vage bui ik moet maar gaan slapen. ok dan. tot morgen ofzo wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 02, 2005 2:52 pm
On Roosie's Mind;
- Kamer ben aan het verbouwen, veel werk. - Moeder en d'r vriend sinds vandaag uit elkaar.. na 8 jaar - Hierdoor mijn Griekeland vakantie niet door gaat - Ma met de caravan wil gaan staan weer gonk - Ik 2 vrienden en Griekenland dan ook niet zie - Morgen ga zwemmen - Hoop dat ik over ga met drie vijfen - Mijn vriendje heeeel lief is biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2005 9:26 am
number_17 kiek LIve8LIve.. in het begin vooral kwam in london de hele tijd een vrouw voorbij uit het publiek met een kort roze shirt voorbij. (waaruit bleek dat de cameraman geen vrouw was...) lol en ik ben echt in een vieze slash rare slash vage bui ik moet maar gaan slapen. ok dan. tot morgen ofzo wink jup tot vandaag... al is het nog steeds niet helemaal over.... vroeg naar bed dan maar... on my mind: morgen 1na laatste schooldag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 10:29 am
on my mind
*ik wil dingen kopen maar heb geen gold *morgen niks doen *geen zin in de 1ste week van de vakantie *wel zin in de 2de en 3de *zin op naar de stad tegaan
ik ben sago
morgen aleeen thuis (niet erg hoor juist beter )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 1:24 pm
on my mind: whaaaaaaaaaaaaa >< Ik ben helemaal gestoord en moe en arg! ik ben aan een website layout aan het werken waar een groot menu op moet komen en ik werk met iframes en css... nou is dat geen probleem maar ik heb de codes niet zelf geschreven dit keer... en ik doe iets fout waardoor in het ene iframe hetzelfde beeld komt als in het andere wat helemaal niet de bedoeling is en wat ook niet hoort... i-net explore geeft wel de goede pagina weer maar de verkeerde achtergrond.. en firefox geeft de goede achtrgrond weer maar de verkeerde pagina... arg >< okee morgen maar niet meer daaraan werken.... ik zie wel
morgen laatste uurtjes school dan lesvrij een ruime week en dan nog 1 dagje naar scholl ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 2:13 pm
alles gaat goed 3nodding met mij dan.. ik was alleen wat overspannen laatst..daarom hoor ik rust te nemen en ben ik nu niet veel actief..mijn excuus hiervoor sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 06, 2005 7:10 am
^ heeft 1000 e post gemaakt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 06, 2005 7:56 am
on my mind wou morgen mijn feestje geven maar die (stomme) film herbie draait niet op donderdag sad sad crying crying
heb zin in zondag!!!!!!!!!!!!! leker op kamp (ik ken niemand maar ach dus een beetje zenuwappig ) sweatdrop
hoop dat bij jullie alles goed is en zo blijft
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 06, 2005 8:14 am
Ymie on my mind wou morgen mijn feestje geven maar die (stomme) film herbie draait niet op donderdag sad sad crying crying heb zin in zondag!!!!!!!!!!!!! leker op kamp (ik ken niemand maar ach dus een beetje zenuwappig ) sweatdrop hoop dat bij jullie alles goed is en zo blijft ^allus is goed met mij! (hoop dat dat zo blijft)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 06, 2005 9:49 am
Ik heb vanmiddag een rottoets gehad, herkansing, niet supergoed geleerd, maar bij de eerste toets hadden ze een gigantische vraag over een bepaald onderwerp en nog een grote over een ander onderwerp, dus nu had ik die zooi uit mijn kop geleerd, gaan ze het niet vragen!! meisje uit mijn klas zegd je moet hoofdstuk 5&6 weten, ze zaten er geeneens in! ik wist het verdomme crying
oneerlijk, een toets moet toch alle stof uit het boek omvatten en kan toch niet zomaar een heel groot belangrijk onderdeel weglaten? sweatdrop wie niet verder dan hoofdstuk 4 had geleerd heeft nu en super cijver.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|