Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Unisex WC // Killan oma 'chatterbox' Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 65 66 67 68 69 70 ... 264 265 266 267 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

thoughtless`

PostPosted: Tue Apr 26, 2005 12:14 pm

Tuli tanaan mietittya minka ikainen olenkaan. @_@ Oltiin tanaan kaupungilla ja kauppojen suljettua ovensa ja kyytia odotellessa mentiin puistoon keinumaan. Oli hauskaa. Ottaen huomioon etta olin hame paalla ja en harrasta vilauttelua. D: Hauskaa oli kuiteskin. :3
PostPosted: Tue Apr 26, 2005 12:19 pm

Mun tyoharjoittelupaikassa on lasten pallomeri.Ma niin tahtoisin hypata sinne joku kerta. crying Lasten leikkikentatkin on aina niin kivoja,vaikkeivat ihan yllakaan huvipuistojen rinnalle.

Carmen LaVihta

Einari

PostPosted: Tue Apr 26, 2005 9:25 pm

Kiireinen olen ollut, ei edes koneelle kunnolla ehdi. gonk
PostPosted: Tue Apr 26, 2005 10:40 pm

Carmen LaVihta
Mun tyoharjoittelupaikassa on lasten pallomeri.Ma niin tahtoisin hypata sinne joku kerta.
Ota mut mukaan. D:

thoughtless`

Liffy Glitter

PostPosted: Wed Apr 27, 2005 2:48 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Wed Apr 27, 2005 6:10 am

Kröäääh! scream Monen tuskaisen, hikisen ja hiukan verisen perkeleen jälkeen olen saanut taas tämän koneen toimimaan! (magic fingers ya know...) domokun

Kyllä on ollu tuskaa ku kone on ässäilly minkä kerenny gonk

Taxet
Crew

Shimattabaka

PostPosted: Wed Apr 27, 2005 6:46 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Wed Apr 27, 2005 6:46 am

Pikku-Timppa
Kröäääh! scream Monen tuskaisen, hikisen ja hiukan verisen perkeleen jälkeen olen saanut taas tämän koneen toimimaan! (magic fingers ya know...) domokun

Kyllä on ollu tuskaa ku kone on ässäilly minkä kerenny gonk
Onneksi olkoon. :3 Korjaappa viela meidan kone niin olet enkeli.

thoughtless`

Carmen LaVihta

PostPosted: Wed Apr 27, 2005 8:55 am

Voi sanonko mika!!Muumimaailman koulutuspaiva on samaan aikaan kuin Kirsikankukkacon!! stressed scream gonk Ma missaan koko hoidon jos menen muumeilemaan...voi per****!!! crying crying crying crying crying crying
PostPosted: Wed Apr 27, 2005 9:11 am

Carmen LaVihta
Voi sanonko mika!!Muumimaailman koulutuspaiva on samaan aikaan kuin Kirsikankukkacon!! stressed scream gonk Ma missaan koko hoidon jos menen muumeilemaan...voi per****!!! crying crying crying crying crying crying

Awww sad Sano niille etta sinulla on hyvin tarkeaa menoa, ja pyyda "yksityisopetusta" komean sinkkuopettajan parissa.

Moi! Sanon mita mieleen tulee! sweatdrop

Hee... kaveri esitti minulle tanaan mielenkiintoisen kysymyksen. "Eiko sinusta ole yhtaan outoa olla ainoa tytto tassa porukassa?" ja sitten toinen kaveri oli hetken hiljaa "...herrajumala Eevahan on tytto!"

stare Lukiolaiset on edelleen viisaita. Tai sitten minusta on tulossa androgyyni.

Liffy Glitter

Carmen LaVihta

PostPosted: Wed Apr 27, 2005 9:15 am

Liftrasir
Carmen LaVihta

Awww sad Sano niille etta sinulla on hyvin tarkeaa menoa, ja pyyda "yksityisopetusta" komean sinkkuopettajan parissa.

Moi! Sanon mita mieleen tulee! sweatdrop

Hee... kaveri esitti minulle tanaan mielenkiintoisen kysymyksen. "Eiko sinusta ole yhtaan outoa olla ainoa tytto tassa porukassa?" ja sitten toinen kaveri oli hetken hiljaa "...herrajumala Eevahan on tytto!"

stare Lukiolaiset on edelleen viisaita. Tai sitten minusta on tulossa androgyyni.

xd
Ma jo yritin hankkia kunnollisen alibin,etta olisi mukamas haat(ei omani sentaan)Lapissa edellisena paivana ja olisi tosi hankalaa ehtia ajoissa koulutukseen,mutta ei kuulemma kelvannut.Kaikkien on PAKKO tulla koulutukseen!! scream
Hei,onx taa tuhannes viesti tanne WC:een?Hurrayh...*heittaa serpentiineja*
PostPosted: Wed Apr 27, 2005 9:17 am

Onneksi olkoon, Carmen LaVihta. surprised Teit Unisex-wc:mme 1000. viestin. ^_^

thoughtless`

Carmen LaVihta

PostPosted: Wed Apr 27, 2005 9:19 am

[Thoughtless]

...kyl nyt on hieno fiilis.Saanks ma jonkin palkinnon?Vai mainetta ja kunniaa?Noh,kieltaydyn kerjaamasta ja otan vastaan jalkimmaisen vaihtoehdon. blaugh
PostPosted: Wed Apr 27, 2005 9:46 am

Carmen LaVihta
[Thoughtless]

...kyl nyt on hieno fiilis.Saanks ma jonkin palkinnon?Vai mainetta ja kunniaa?Noh,kieltaydyn kerjaamasta ja otan vastaan jalkimmaisen vaihtoehdon. blaugh
Voih. ._. Veit multa kunnian. Saat miulta 100g tuon kunniaksi. :3

thoughtless`

Carmen LaVihta

PostPosted: Wed Apr 27, 2005 9:55 am

[Thoughtless]
Carmen LaVihta
[Thoughtless]

Voih. ._. Veit multa kunnian. Saat miulta 100g tuon kunniaksi. :3

eek Ei siun olisi tarttenut.Kokonaista 100g... crying I'm touched...
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 65 66 67 68 69 70 ... 264 265 266 267 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games