|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 1:22 pm
Shin Asuka Darlaa Shin Asuka Darlaa Ohw, nieuw avi, vond je dat haar toch niet zo mooi? hmm?! confused neutral rolleyes mrgreen .... et was eerst geel wink rolleyes JOH xd meh..ik dacht...grijs is wel een leuke kleur domokun tis in de mode >< athans ik heb al veel jonge volwassene met (geverfd) grijs haar gezien =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 1:29 pm
kiek Shin Asuka Darlaa Shin Asuka Darlaa Ohw, nieuw avi, vond je dat haar toch niet zo mooi? hmm?! confused neutral rolleyes mrgreen .... et was eerst geel wink rolleyes JOH xd meh..ik dacht...grijs is wel een leuke kleur domokun tis in de mode >< athans ik heb al veel jonge volwassene met (geverfd) grijs haar gezien =P xd waar? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 10:48 pm
Shin Asuka kiek Shin Asuka Darlaa Shin Asuka Darlaa Ohw, nieuw avi, vond je dat haar toch niet zo mooi? hmm?! confused neutral rolleyes mrgreen .... et was eerst geel wink rolleyes JOH xd meh..ik dacht...grijs is wel een leuke kleur domokun tis in de mode >< athans ik heb al veel jonge volwassene met (geverfd) grijs haar gezien =P xd waar? xp dat weet ik niet hoor.... je moet niet zulke moeilijke vragen stellen hoor!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 4:51 am
kiek tis in de mode >< athans ik heb al veel jonge volwassene met (geverfd) grijs haar gezien =P Jah, ik ook best wel raar ik d8 eerst dat het een bomma was
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 5:41 am
Dragonfly2900 kiek tis in de mode >< athans ik heb al veel jonge volwassene met (geverfd) grijs haar gezien =P Jah, ik ook best wel raar ik d8 eerst dat het een bomma was een wat?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 8:17 am
Darlaa Dragonfly2900 kiek tis in de mode >< athans ik heb al veel jonge volwassene met (geverfd) grijs haar gezien =P Jah, ik ook best wel raar ik d8 eerst dat het een bomma was een wat? een grootmoeder bomma ^.^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 1:23 pm
heej even,
de rare event items worden ook steeds duurder he, ik verkocht daarnet een echanted trunk voor 2100g! en vorige week verkocht ik een blue gift box voor meer dan 4000g! ik kon vroeger die trunks maar voor 1300 verkopen confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 1:28 pm
Ik verkoop ze nooit, en koop ze ook nooit
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 1:42 pm
ik heb er geen gehad en ik heb er ook geen gekocht ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 2:37 pm
Darlaa heej even, de rare event items worden ook steeds duurder he, ik verkocht daarnet een echanted trunk voor 2100g! en vorige week verkocht ik een blue gift box voor meer dan 4000g! ik kon vroeger die trunks maar voor 1300 verkopen confused mischien zijn de randoms zeldzaam geworden eek nou je het zegt ik heb al 2 maanden geen event meer gehad sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 12:41 am
Norwood Darlaa heej even, de rare event items worden ook steeds duurder he, ik verkocht daarnet een echanted trunk voor 2100g! en vorige week verkocht ik een blue gift box voor meer dan 4000g! ik kon vroeger die trunks maar voor 1300 verkopen confused mischien zijn de randoms zeldzaam geworden eek nou je het zegt ik heb al 2 maanden geen event meer gehad sweatdrop Wees blij dat je eventen kreeg Ik heb er nog maar 1 gehad cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 2:43 am
Dragonfly2900 Norwood Darlaa heej even, de rare event items worden ook steeds duurder he, ik verkocht daarnet een echanted trunk voor 2100g! en vorige week verkocht ik een blue gift box voor meer dan 4000g! ik kon vroeger die trunks maar voor 1300 verkopen confused mischien zijn de randoms zeldzaam geworden eek nou je het zegt ik heb al 2 maanden geen event meer gehad sweatdrop Wees blij dat je eventen kreeg Ik heb er nog maar 1 gehad cry uhm ik zit hier iets langer op gaia ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 2:46 am
Norwood Dragonfly2900 Norwood Darlaa heej even, de rare event items worden ook steeds duurder he, ik verkocht daarnet een echanted trunk voor 2100g! en vorige week verkocht ik een blue gift box voor meer dan 4000g! ik kon vroeger die trunks maar voor 1300 verkopen confused mischien zijn de randoms zeldzaam geworden eek nou je het zegt ik heb al 2 maanden geen event meer gehad sweatdrop Wees blij dat je eventen kreeg Ik heb er nog maar 1 gehad cry uhm ik zit hier iets langer op gaia ^^ Ik zit hier ongeveer al 2 jaar ((Vorige account meegerekent))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 2:55 am
Dragonfly2900 Norwood Dragonfly2900 Norwood Darlaa heej even, de rare event items worden ook steeds duurder he, ik verkocht daarnet een echanted trunk voor 2100g! en vorige week verkocht ik een blue gift box voor meer dan 4000g! ik kon vroeger die trunks maar voor 1300 verkopen confused mischien zijn de randoms zeldzaam geworden eek nou je het zegt ik heb al 2 maanden geen event meer gehad sweatdrop Wees blij dat je eventen kreeg Ik heb er nog maar 1 gehad cry uhm ik zit hier iets langer op gaia ^^ Ik zit hier ongeveer al 2 jaar ((Vorige account meegerekent)) WoW een gaia oudje ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 3:00 am
Norwood Dragonfly2900 Norwood Dragonfly2900 Norwood Darlaa heej even, de rare event items worden ook steeds duurder he, ik verkocht daarnet een echanted trunk voor 2100g! en vorige week verkocht ik een blue gift box voor meer dan 4000g! ik kon vroeger die trunks maar voor 1300 verkopen confused mischien zijn de randoms zeldzaam geworden eek nou je het zegt ik heb al 2 maanden geen event meer gehad sweatdrop Wees blij dat je eventen kreeg Ik heb er nog maar 1 gehad cry uhm ik zit hier iets langer op gaia ^^ Ik zit hier ongeveer al 2 jaar ((Vorige account meegerekent)) WoW een gaia oudje ^^ JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH en hoe oud ben jij al? (dus hoelang ben jij hier al?) Bompa?? of snotneus? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|