|
|
|
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 6:36 am
Mikusagi Ja.
Kväll = runt 18 och framåt
Arla har inte svarat på mitt mail *gnäll* I see. Arla får banne mig pallra sig till postlådan, ögonaböj! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 7:45 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 8:51 am
Nightmare Asura Mikusagi Ja.
Kväll = runt 18 och framåt
Arla har inte svarat på mitt mail *gnäll* I see. Arla får banne mig pallra sig till postlådan, ögonaböj! scream Eller hur, jag behöver faktiskt svaret! Det är viktigt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 11:25 am
Sakana-sama Niddler C-3PO! C-3PO! Va säjer Chewbacca??? Ha ni dödat fassan eller? Elbrökniven eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 11:48 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 12:17 pm
Jag vill ha en höstmörk anime! Förslag, någon? Den ska helst vara verklighetstrogen och inte så komisk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 12:34 pm
Jag måste bara säga att Edith är bäst.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 1:37 pm
Niddler Jag vill ha en höstmörk anime! Förslag, någon? Den ska helst vara verklighetstrogen och inte så komisk. Monster.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 2:01 pm
Ryu The Internet Dragon Niddler Jag vill ha en höstmörk anime! Förslag, någon? Den ska helst vara verklighetstrogen och inte så komisk. Monster. Det var något sånt jag letade efter, ja. Hittat torrent, men går långsamt, och jag kan tänka mig att köpa istället. Monster finns dock inte i SF-bokhandeln (den enda animebutiken jag känner till), så om du har några fler - lite mer kända - förslag i samma stil så tackar jag och bockar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 3:20 pm
Niddler Ryu The Internet Dragon Niddler Jag vill ha en höstmörk anime! Förslag, någon? Den ska helst vara verklighetstrogen och inte så komisk. Monster. Det var något sånt jag letade efter, ja. Hittat torrent, men går långsamt, och jag kan tänka mig att köpa istället. Monster finns dock inte i SF-bokhandeln (den enda animebutiken jag känner till), så om du har några fler - lite mer kända - förslag i samma stil så tackar jag och bockar. Testa Staffars vid Slussen. Du kan ju alltid se på Beck (Mongolian Chop Squad). Realistisk och allt. Den är inte mörk som Monster men den är bra ändå. Honey and Clover finns med. Den är rätt så glädje full dock. Boogiepop wa Warawanai. Inte realistisk men mörk. Black Lagoon. Rescue Wing. Ett måste om man vill ha realistisk anime. School Days.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 10:38 pm
Jag vill ha vacker eller söt anime men min dator dör om jag laddar ned så ni behöver inte tipsa mig om någon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 19, 2007 2:49 am
Min fågel mår inte bra sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 19, 2007 3:18 am
Stackars fågel sad
Nu borde jag typ packa och kissa surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 19, 2007 5:02 am
Ryu The Internet Dragon Niddler Ryu The Internet Dragon Niddler Jag vill ha en höstmörk anime! Förslag, någon? Den ska helst vara verklighetstrogen och inte så komisk. Monster. Det var något sånt jag letade efter, ja. Hittat torrent, men går långsamt, och jag kan tänka mig att köpa istället. Monster finns dock inte i SF-bokhandeln (den enda animebutiken jag känner till), så om du har några fler - lite mer kända - förslag i samma stil så tackar jag och bockar. Du kan ju alltid se på Beck (Mongolian Chop Squad). Realistisk och allt. Den är inte mörk som Monster men den är bra ändå älskaälskaälskaälskaälskaälskaälskaälskaälska heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 19, 2007 6:21 am
Nu är jag arg. mad
Man kommer hem efter skolan och sätter sig för att lira lite Resistance på PS3:an. Jag klara en bana och under en filmsekvens mellan banorna så börjar världens jävla fryslag. Då har syrran tittat på Dvd och kladdat/repat ner halva skivan. mad
Ge mig anledningar för att inte mörda henne idag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|