|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:26 pm
Nightmare Asura Petsy Nej men du verkar ju inte så glad här, vore väl lite konstigt om du skulle va glad irl då.. Kanske det vore... Men jag är mer likgiltig. Fast jag är på väg att må bättre, så snart är jag väl mitt "vanliga glada Jag"... Jag vet inte vad likgiltig är.. sweatdrop *Korkad* Men det är ju bra..?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:26 pm
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan *skrattar* tackar tackar *bugar ödmjukt* Hehehe... *faller omkull av skratt* O.o hörru akta så inte magen går ur led *petar på magen* Den har nog redan gjort det. :'P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:27 pm
jag vill se Alladin domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:27 pm
Sephyre Memmi89 Sephyre Memmi89 *stirrar på alla* eek nån som märker att jag är här?? Nä. crying twisted *knuffar ner dig på marken å börjar sparka på dig* evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:28 pm
Petsy Nightmare Asura Petsy Nej men du verkar ju inte så glad här, vore väl lite konstigt om du skulle va glad irl då.. Kanske det vore... Men jag är mer likgiltig. Fast jag är på väg att må bättre, så snart är jag väl mitt "vanliga glada Jag"... Jag vet inte vad likgiltig är.. sweatdrop *Korkad* Men det är ju bra..?Att man varken är glad eller sur/arg/ledsen, man bryr sig inte om nånting, "Whatever" är ens motto. Jo, slipper jag den här sjukdomen ska jag med glädje vara glad...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan *skrattar* tackar tackar *bugar ödmjukt* Hehehe... *faller omkull av skratt* O.o hörru akta så inte magen går ur led *petar på magen* Den har nog redan gjort det. :'P blaugh haha jag sträckte varenda muskel i hela överkroppen när jag hostade...föreslår att du käkar glass *nickar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 *stirrar på alla* eek nån som märker att jag är här?? Kanske. ninja jag vill ha uppmärksamhet gonk Okej. *ger uppmärksamhet till*nu känns det bättre 3nodding Heh. Det var väl bra.jupp xd *hoppar upp å mer*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:29 pm
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan *skrattar* tackar tackar *bugar ödmjukt* Hehehe... *faller omkull av skratt* O.o hörru akta så inte magen går ur led *petar på magen* Den har nog redan gjort det. :'P blaugh haha jag sträckte varenda muskel i hela överkroppen när jag hostade...föreslår att du käkar glass *nickar* Jag har ingen glass. D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:29 pm
Nidder jag vill se Alladin domokun hej!!!!! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:30 pm
Nightmare Asura Petsy Nightmare Asura Petsy Nej men du verkar ju inte så glad här, vore väl lite konstigt om du skulle va glad irl då.. Kanske det vore... Men jag är mer likgiltig. Fast jag är på väg att må bättre, så snart är jag väl mitt "vanliga glada Jag"... Jag vet inte vad likgiltig är.. sweatdrop *Korkad* Men det är ju bra..?Att man varken är glad eller sur/arg/ledsen, man bryr sig inte om nånting, "Whatever" är ens motto. Jo, slipper jag den här sjukdomen ska jag med glädje vara glad... .. Då förstår jag. Man får ju hoppas den försvinner innan födelsedagen? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 Nidder jag vill se Alladin domokun hej!!!!! xd Tjoflöjt! whee *jublar över att jag blev märkt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Keeps coming from the inside. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 *stirrar på alla* eek nån som märker att jag är här?? Kanske. ninja jag vill ha uppmärksamhet gonk Okej. *ger uppmärksamhet till*nu känns det bättre 3nodding Heh. Det var väl bra.jupp xd *hoppar upp å mer* Upp och ner den går. o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan *skrattar* tackar tackar *bugar ödmjukt* Hehehe... *faller omkull av skratt* O.o hörru akta så inte magen går ur led *petar på magen* Den har nog redan gjort det. :'P blaugh haha jag sträckte varenda muskel i hela överkroppen när jag hostade...föreslår att du käkar glass *nickar* Jag har ingen glass. D: eek jaevlar! man måste ju ha glass hemma *menar på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:31 pm
Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 *stirrar på alla* eek nån som märker att jag är här?? Kanske. ninja jag vill ha uppmärksamhet gonk Okej. *ger uppmärksamhet till*nu känns det bättre 3nodding Heh. Det var väl bra.jupp xd *hoppar upp å mer* Upp och ner den går. o.O*dansar snobbens dans*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|