|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 06, 2007 12:27 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 06, 2007 12:36 pm
Jag dricker Apotekarnes "nyttiga" hallonsoda, med mycket av naturlig juice och lite av dåligt tillsatt sötningsmedel. Det är inte lika gott som vanlig neutral
Det smakar hallon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 06, 2007 1:34 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 06, 2007 1:44 pm
Niddler Jag dricker Apotekarnes "nyttiga" hallonsoda, med mycket av naturlig juice och lite av dåligt tillsatt sötningsmedel. Det är inte lika gott som vanlig neutral Det smakar hallon. Mums! Den är go'.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 06, 2007 2:36 pm
Imorgon är det KALAS biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 06, 2007 6:47 pm
Anashi` Varför detta hat mot frankrike? For att dom roker konstant och inte kan engelska.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 12:20 am
Jalkazar Anashi` Varför detta hat mot frankrike? For att dom roker konstant och inte kan engelska. I Paris kan dom oftast engelska. Tror deras ekonomiska politik står högre än deras nationella stolthet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 12:48 am
Alltså, jag vet att folk säger att fransmän inte kan engelska, men jag kan inte stödja den teorin för jag har nästan inte varit i Frankrike. Jag har i alla fall inte försökt kommunicera i Frankrike, förutom när jag har köpt lunch vilket gick till så att jag lade saker på en bricka och så visade kassörkskan priset på kassaapparaten. Däremot så önskade jag att jag kunde mer tyska när jag var i Italien.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 1:27 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 8:20 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 8:35 am
halcyon. revolver Jalkazar Anashi` Varför detta hat mot frankrike? For att dom roker konstant och inte kan engelska. I Paris kan dom oftast engelska. Tror deras ekonomiska politik står högre än deras nationella stolthet.Mjo, men inte de två som försökte hjälpa mig att hitta tillbaka till mitt vandrarhem. Jag haffade dem på gatan och frågade om hjälp och kunde inte förklara att jag klarade mig själv på franska så de letade med mig i typ två timmar... Annars har de pratat engelska utan problem. Well, jag kan det där med att fråga rätt person sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 10:44 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 12:46 pm
*scannar in Agnes' teckningar* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 2:44 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 3:23 pm
Ååh, monoo blev så pwnad i Foto-tråden. xd Tummen upp Miradjii!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|