|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 6:11 am
een vriendin van mij moet nu tijdelijk van 8:00 to 20:00 DAT IS 12 UUR LANG SCHOOL!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 6:49 am
En ik kreeg het nog maar op mijn heupen als ik maar één uur naar school moest!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 9:45 am
School... zou ik best wel weer eens willen XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 10:41 am
missmaio een vriendin van mij moet nu tijdelijk van 8:00 to 20:00 DAT IS 12 UUR LANG SCHOOL!!! mag dat wel?! o______O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 1:30 pm
kittyocean Greyarch MAN WAT HAAT IK STAGE Eerst moet ik een stageplaats zoeken, wat ik nu an het doen ben. Leuk, alle winkels zeggen nee, nee sorry we hebben er al een of een zei zelfs: Zedde zot? Nu moet ik naar een Fnac in het Wijnegem Shoppingcentre ... Yippie ka yay ... als het niet zo pokkever was ... Ik bedoel, dat gaat wel kosten. Elke donderdag en vrijdag een busticket ... IK HAAT STAGE Wat dacht je dan hier? "Stage nodig? Ja, tuurlijk! Je mag hier zo stage lopen!! Betaald!!" En wat krijg je? Klote klusjes en een bagger loon. Zij goedkope krachten en goed werk en wij een rottijd Ik hoop dat u beseft dat de stage gratis is hier ... En dat wij de vervoerskosten nog eens moeten betalen. Wij krijgen niets en betalen ons blauw voor een stage waar je niets leert of krijgt ... YAY
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 4:50 am
kittyocean School... zou ik best wel weer eens willen XP » Je mag gerust morgen even voor me heen gaan en de administratie op hun donder geven, want....
1 Dat die domme griet van flex-Engels mijn naam niet weet is niet mijn probleem, maar het wordt wel mijn probleem zodra ik als absent word genoteerd terwijl ik wel gewoon in de les was. Het mooiste was nog wel dat ik van de weinigen rustig aan mijn huiswerk bezig was en de rest als een stelletje kleuters achter de computer zat te giechelen.
2 Als ik mij dan maandagochtend afmeld vanwege hoofdpijn heb ik al helemaal geen behoefte om allerlei beschuldigingen naar mijn hoofd toegeslingerd te krijgen vanwege iets dat niet mijn schuld is (die domme griet van vrijdag dus). stressed Je k**t wel nagaan dat ik nog een hele tijd met zware hoofdpijn heb rondgelopen.
Dus van mij mag je heen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 11:49 am
School: 3 keer in de week tot 4 uur naar school, en het vroegste uit ben ik op woensdag: kwart voor 3...
En ook nog eens 3 keer het eerste beginnen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 1:02 pm
Ah, al die werk drama.... schrijven ze mijn verkeerde geboortejaar op, waardoor ik in een loonschaal lager zit, terwijl ik nog nooit dat geboortejaar heb genoemd en vanaf dag 1 al zei dat het niet goed was.... en ik werk er nu al bijna een jaar en heb nog geen contract gehad.... gezien ik belasting moet betalen is dat dus een groot probleem smile vergeleken met dat ben ik dol op de schoolproblemen XP. When can I come?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 2:02 am
[ Fruit Cake ] missmaio een vriendin van mij moet nu tijdelijk van 8:00 to 20:00 DAT IS 12 UUR LANG SCHOOL!!! mag dat wel?! o______Oinderdaad lang.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 8:17 am
•♥• (de volgende post is nummer 10.000 ninja •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 9:04 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 9:27 am
Gefeliciteerd ermee blaugh
Dan ben ik nu officieel nummer 10001!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 9:58 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 11:09 am
Examen jaar ben ik wel lekker tenhoogstens 2:10 uit, maar dan alsnog is het huiswerk damn veel! ik heb amper tijd om m'n forums enz. na te kijken @_@ (uh....All dutch people enter, het forum van me vriend, en me gaia edit shop ^^ wink Owja en voor alle schatjes die dit meisje wel even willen helpen: http://www.gaiaonline.com/avatararena/?mode=vote&key=56rgz6&postid=453Please vote me een 8tje (of een 9 of een 10? pleeeease) *kijkt heeeel lief naar jullie allen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 12:43 pm
ik heb het ook erg druk, maar heeft te maken met een bruiloft van ene enige zuster van mij volgende week vrijdag XD met direct zwemkamp erna XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|