|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:15 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:16 pm
Nightmare Asura Petsy Nightmare Asura Petsy Tycker jag, Då har jag ju nån och prata med Det är ju fullt med folk här. Jo men.. Lättare och prata med digOh *Hedrad* .. Men jag verkar inte göra dig på nåt vidare bra humör..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:17 pm
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan men joooooooooooh! *kastar dumle på* *äter dumlen* Nej! jo! *kastar mera dumle på* *äter upp alla* Meeeh... okej då, bara för att jag fick alla dom där dumle. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:17 pm
Petsy .. Men jag verkar inte göra dig på nåt vidare bra humör.. Är man sjuk finns det nästan inget som kan göra en på bra humör, så det är inget fel på dig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:18 pm
*kommer in igenom huvudentrén* surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Petsy .. Men jag verkar inte göra dig på nåt vidare bra humör.. Är man sjuk finns det nästan inget som kan göra en på bra humör, så det är inget fel på dig Men din flickvän lyckas visst
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan men joooooooooooh! *kastar dumle på* *äter dumlen* Nej! jo! *kastar mera dumle på* *äter upp alla* Meeeh... okej då, bara för att jag fick alla dom där dumle. blaugh w00t! \m/^.^\m/ fear my convincing powers xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:19 pm
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan men joooooooooooh! *kastar dumle på* *äter dumlen* Nej! jo! *kastar mera dumle på* *äter upp alla* Meeeh... okej då, bara för att jag fick alla dom där dumle. blaugh w00t! \m/^.^\m/ fear my convincing powers xd Hehehe, javisst. xp *fruktar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:19 pm
Petsy Nightmare Asura Petsy .. Men jag verkar inte göra dig på nåt vidare bra humör.. Är man sjuk finns det nästan inget som kan göra en på bra humör, så det är inget fel på dig Men din flickvän lyckas visstKanske, men just nu sitter jag då inte och skuttar av glädje i datastolen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:20 pm
Nightmare Asura Petsy Nightmare Asura Petsy .. Men jag verkar inte göra dig på nåt vidare bra humör.. Är man sjuk finns det nästan inget som kan göra en på bra humör, så det är inget fel på dig Men din flickvän lyckas visstKanske, men just nu sitter jag då inte och skuttar av glädje i datastolen Nej jag märker det..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*stirrar på alla* eek nån som märker att jag är här??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan men joooooooooooh! *kastar dumle på* *äter dumlen* Nej! jo! *kastar mera dumle på* *äter upp alla* Meeeh... okej då, bara för att jag fick alla dom där dumle. blaugh w00t! \m/^.^\m/ fear my convincing powers xd Hehehe, javisst. xp *fruktar**skrattar* tackar tackar *bugar ödmjukt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 *stirrar på alla* eek nån som märker att jag är här?? Kanske. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 *stirrar på alla* eek nån som märker att jag är här?? Nä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:21 pm
oni-chan Mr.J jaja men du fattar mitt budskap?? vissa pirater e coola o andra inte LR HUR JETZUDAN??? klart jag gör...är ju inte helt psykad....än xp nedå d vet ja ^^ aja nu ska ja logga ut folks... ska kolla lite i affärerna först men men... aja HERRÅ *går ut och startar hojen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|