|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 1:15 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 1:24 pm
Nightmare Asura *Kastar en Cowube mot Miku* scream *kastar en zoologidrake på Asura* scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 1:26 pm
Wow! Det stod i en pratbubbla att jag hade fått PM! surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 1:32 pm
Mikusagi Nightmare Asura *Kastar en Cowube mot Miku* scream *kastar en zoologidrake på Asura* scream *Cowube:n och zoologidraken möts i luften, och en dynamisk strid utspelar sig mellan dessa två extraordinära varelser. Den geometriska kraften hos Cowube:n ger ifrån sig en sådan utstrålning att träden omkring honom nästan får ge vika. Men zoologidraken låter sig inte luras, öga mot öga och näve mot näve slåss de två mäktiga titanerna mot varandra, i en kamp som inte liknar något annat. Efter en lång strid, som gjort sina spår både i de mosaikklädda väggarna och det nybonade golvet, så bestämmer sig de två kämparna för att sluta fred. THE END.*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 1:36 pm
Hopey hälsar till folk i Gillet, hon sakar er!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 1:37 pm
Nightmare Asura Mikusagi Nightmare Asura *Kastar en Cowube mot Miku* scream *kastar en zoologidrake på Asura* scream *Cowube:n och zoologidraken möts i luften, och en dynamisk strid utspelar sig mellan dessa två extraordinära varelser. Den geometriska kraften hos Cowube:n ger ifrån sig en sådan utstrålning att träden omkring honom nästan får ge vika. Men zoologidraken låter sig inte luras, öga mot öga och näve mot näve slåss de två mäktiga titanerna mot varandra, i en kamp som inte liknar något annat. Efter en lång strid, som gjort sina spår både i de mosaikklädda väggarna och det nybonade golvet, så bestämmer sig de två kämparna för att sluta fred. THE END.* *gapar* *stänger munnen efter ett tag* *applåderar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 1:40 pm
Mikusagi *gapar* *stänger munnen efter ett tag* *applåderar* *Bugar och tar emot applåderna, och rosorna som flyger mot honom, samtidigt som ridåerna stängs igen.*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 1:41 pm
rofl
Also, hälsa tillbaka.
... Jag tycker att folk borde börja IRCa igen D; irc://irc.axenet.org/#svenskagillet
Fast nu ska jag sova! God natt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 1:57 pm
Vad svårt det är med kön egentligen. *bråkar med SGO på Facebook och vet inte vad jag skall välja*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 2:08 pm
Att läsa Vad är queer? två gånger och sedan ögna igenom vissa kapitel igen gör att en funderar massa surprised Liksom var går könsgränsen enligt folk? Det vet nog inte folk. Liksom tänk om jag har testiklar som flyter runt någonstans inuti min kropp! Kan ju inte jag veta om liksom! Är jag tjej ändå?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 3:16 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 3:52 pm
Mikusagi Att läsa Vad är queer? två gånger och sedan ögna igenom vissa kapitel igen gör att en funderar massa surprised Liksom var går könsgränsen enligt folk? Det vet nog inte folk. Liksom tänk om jag har testiklar som flyter runt någonstans inuti min kropp! Kan ju inte jag veta om liksom! Är jag tjej ändå? Du är definitivt tjej, för jag har aldrig stött på nån med så lite cohones som du.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 4:01 pm
Grattis grattis! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 10:05 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 10:07 pm
Nightmare Asura Hopey hälsar till folk i Gillet, hon sakar er! surprised Det här missade jag förut! *är övertygad om att Gaia äter inlägg och sedan spottar ut dem igen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|