|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:08 pm
när denna tråd blir 1000 sidor måste ägaren o personalen ställa till me fest PUNKT SLUT!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy .. Ser ut som om du är kvar ju.. Tydligen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J oni-chan Mr.J oni-chan Mr.J oni-chan Petsy Måste du låta som en pirat -__- eek klart han måste! pirater äger 3nodding NEE NU SCHKA JA HEM O HämTE LITE MERA BÄRSCH ERE NÅN SCHOM SchKA ME?? *vinglar lite oroväckande* neutral 'r du riktigt säker på att det är en så bra idé att köra i ditt tillstånd neh ? *sätter sig i ett hörn för att nyktra till* uurgh nu kan JAG inte dansa i detta tillstånd.. biggrin inte köra heller.. tack för varningen *ger oni-chan en snabb puss på kinden* blaugh nån måste ju vara förnuftig...eller ja..nästan iaf rolleyes blaugh that's correct baby ^^ p.s alla pirater e INTE coola vissa e de andra inte.... piraterna i bamse t.ex e dem coola?? NEEEEEEEEEj dem i pirates of the carribean?? lite grann kanske.. fattar ni?? *ger oni en snabb puss till,på munnen denna gång ^^* nänänä i carribean är dom inte lite coola dom är jätte coola *visar med armarna*....och i one piece är dom bäst *nickar bestämt och flinar brett*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:09 pm
Nightmare Asura Petsy .. Ser ut som om du är kvar ju.. Tydligen. Är ju bra?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:09 pm
tjooooooooo ^^ va tycks om min nya look??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:10 pm
men joooooooooooh! *kastar dumle på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Nightmare Asura Petsy .. Ser ut som om du är kvar ju.. Tydligen. Är ju bra?Är det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Mr.J oni-chan Mr.J oni-chan Mr.J oni-chan Petsy Måste du låta som en pirat -__- eek klart han måste! pirater äger 3nodding NEE NU SCHKA JA HEM O HämTE LITE MERA BÄRSCH ERE NÅN SCHOM SchKA ME?? *vinglar lite oroväckande* neutral 'r du riktigt säker på att det är en så bra idé att köra i ditt tillstånd neh ? *sätter sig i ett hörn för att nyktra till* uurgh nu kan JAG inte dansa i detta tillstånd.. biggrin inte köra heller.. tack för varningen *ger oni-chan en snabb puss på kinden* blaugh nån måste ju vara förnuftig...eller ja..nästan iaf rolleyes blaugh that's correct baby ^^ p.s alla pirater e INTE coola vissa e de andra inte.... piraterna i bamse t.ex e dem coola?? NEEEEEEEEEj dem i pirates of the carribean?? lite grann kanske.. fattar ni?? *ger oni en snabb puss till,på munnen denna gång ^^* nänänä i carribean är dom inte lite coola dom är jätte coola *visar med armarna*....och i one piece är dom bäst *nickar bestämt och flinar brett* jaja men du fattar mitt budskap?? vissa pirater e coola o andra inte LR HUR JETZUDAN???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:11 pm
oni-chan men joooooooooooh! *kastar dumle på* *äter dumlen* Nej!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:12 pm
Nightmare Asura Petsy Nightmare Asura Petsy .. Ser ut som om du är kvar ju.. Tydligen. Är ju bra?Är det? Tycker jag, Då har jag ju nån och prata med
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:13 pm
Petsy Tycker jag, Då har jag ju nån och prata med Det är ju fullt med folk här.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:13 pm
Mr.J jaja men du fattar mitt budskap?? vissa pirater e coola o andra inte LR HUR JETZUDAN??? klart jag gör...är ju inte helt psykad....än xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:14 pm
Nightmare Asura Petsy Tycker jag, Då har jag ju nån och prata med Det är ju fullt med folk här. Jo men.. Lättare och prata med dig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:15 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan men joooooooooooh! *kastar dumle på* *äter dumlen* Nej! jo! *kastar mera dumle på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:15 pm
Petsy Nightmare Asura Petsy Tycker jag, Då har jag ju nån och prata med Det är ju fullt med folk här. Jo men.. Lättare och prata med digOh *Hedrad*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|