|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 9:10 am
Nightmare Asura Niddler ... Vad var det jag tänkte skriva nu då? D: Säkert något som du och Miku kan disskutera om i ca. 5-7 posts, sen hoppar 1-2 pers in i samtalet, Mr_RPG ratar hela ämnet, monoo äger upp saker och ting, sen avslutar du det hela med en killer one-liner. Man äger inte något bara för att man beter sig som om man tror att man är elit. talk2hand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 9:20 am
Mikusagi Man äger inte något bara för att man beter sig som om man tror att man är elit. talk2hand RAAAH! scream Man "äger" situationen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 9:29 am
Nightmare Asura Mikusagi Man äger inte något bara för att man beter sig som om man tror att man är elit. talk2hand RAAAH! scream Man "äger" situationen. Det tycker inte jag talk2hand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 9:38 am
domokun heart domokun
Domo-kun tycker om Domo-kun whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 9:48 am
Mikusagi Det tycker inte jag talk2hand Vilken tur då, att alla kan tycka som dom vill! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 10:23 am
Niddler domokun heart domokun Domo-kun tycker om Domo-kun whee Går ju inte, de måste vara helt olika så de kan fylla i varandras brister.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 11:40 am
Mikusagi Niddler domokun heart domokun Domo-kun tycker om Domo-kun whee Går ju inte, de måste vara helt olika så de kan fylla i varandras brister.Du var säkert queeraktivistiskt sarkastisk nu. Förresten är Domo-kun (och Domo-kun) kompletta, som individer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 11:48 am
Niddler Mikusagi Niddler domokun heart domokun Domo-kun tycker om Domo-kun whee Går ju inte, de måste vara helt olika så de kan fylla i varandras brister.Du var säkert queeraktivistiskt sarkastisk nu. Förresten är Domo-kun (och Domo-kun) kompletta, som individer. Lätt att jag var biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 12:14 pm
Tja retards, Uppcon ÄGDE. Bäst.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 12:20 pm
HON SKÄMTAR OM FUNKTIONSHINDER!! :0
D'8
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 12:21 pm
Oh, what am I saying...
Berätta mer om Uppcon? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 12:24 pm
Var får man tag på men's pocky?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 12:32 pm
Mikusagi Var får man tag på men's pocky? Hvað? Skulle manspocky vara annorlunda än... Jag fattar inte ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 12:54 pm
Tihi. Markoolio kommenterade på gruppen Myrsjöskolan i Anletsboken. Vi gick tydligen på samma högstadieskola.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 3:29 pm
Nightmare Asura Niddler ... Vad var det jag tänkte skriva nu då? D: Säkert något som du och Miku kan disskutera om i ca. 5-7 posts, sen hoppar 1-2 pers in i samtalet, Mr_RPG ratar hela ämnet, monoo äger upp saker och ting, sen avslutar du det hela med en killer one-liner. you made me lol heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|