|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 9:53 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 9:58 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 9:58 am
Oh snap. Nu måste jag gå till botten med detta!
Eller så struntar jag i det och njuter av sången ändå.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 9:59 am
ELLER HUR ... inte. BARA FÖR ATT DET ÄR JAPANSKA SOM HON SJUNGER SÅ ÄNDRAR DET INTE FAKTUMET ATT HON ÄR FRÅN KOREA. Och jag sa att koreanska kvinnor sjunger vackert, inte att själva språket var vackert. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 10:03 am
Jag tycker det är det :333
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 11:16 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 11:43 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 12:21 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 1:26 pm
Anashi` ELLER HUR ... inte. BARA FÖR ATT DET ÄR JAPANSKA SOM HON SJUNGER SÅ ÄNDRAR DET INTE FAKTUMET ATT HON ÄR FRÅN KOREA. Och jag sa att koreanska kvinnor sjunger vackert, inte att själva språket var vackert. whee Hur vet du att sångaren är från Korea? Vilket Korea, förresten? Är det inte rätt stor skillnad mellan Syd och Nord?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 2:03 pm
Niddler Anashi` ELLER HUR ... inte. BARA FÖR ATT DET ÄR JAPANSKA SOM HON SJUNGER SÅ ÄNDRAR DET INTE FAKTUMET ATT HON ÄR FRÅN KOREA. Och jag sa att koreanska kvinnor sjunger vackert, inte att själva språket var vackert. whee Hur vet du att sångaren är från Korea? Vilket Korea, förresten? Är det inte rätt stor skillnad mellan Syd och Nord? Statsskicket (sp?) är väl i princip det ända.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 2:23 pm
Sydkorea såklart! Och det är såhär jag vet det: Wikipedia Biography Early Life Born in South Korea to music loving parents,
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 2:25 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 2:27 pm
Att argumentera på Internet, exempel 1: kittymix8: look here you stanky a** b***h i aint said s**t to you so shut the ******** up before i shut u up a*****e
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 2:34 pm
Anashi` Sydkorea såklart! Och det är såhär jag vet det: Wikipedia Biography Early Life Born in South Korea to music loving parents, Men hon kan ju ha japanska föräldrar, kanske?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 2:36 pm
monoo Anashi` Sydkorea såklart! Och det är såhär jag vet det: Wikipedia Biography Early Life Born in South Korea to music loving parents, Men hon kan ju ha japanska föräldrar, kanske?Jodå, den möjligheten finns ju. Jag kan ju dock inte kolla upp det då det inte finns någon sådan information om hennes föräldrar tillgänglig på engelska. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|