|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 5:59 am
Nightmare Asura På tal om historia... Såg min fd. historialärare på ICA igår. Jag hälsade inte. Inget ämne som du hade någon brinnande passion för med andra ord? 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 6:01 am
På tal om brinnande passion, franska, det ni! heart
Nya favvo-ämnet om man får säga så. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 8:12 am
monoo Mikusagi monoo Mikusagi Samhället är sexistiskt. Vi är samhället. Isåfall väljer jag och alla jag känner att ställa oss utanför samhället :/ Jasså? Bara för att du tycker att du inte är sexistisk? Tänk om RPG tycker samma sak, att han inte är sexistisk! Då får han väl tycka det, fast han har ju erkänt själv att han har dålig koll, att han "lolar åt feminismen" och att han tar både feminismen och rasismen jävligt oseriöst. :/Fast nu skrev jag så för att kolla hur länge jag fick din ilska att stanna uppe. Och ifall jag lolar åt feminism så är det överdriven feminism. Och jag tar inte rasism oseriöst, jag skrev något i stil med; "snart kommer jag att ta rasism lika oseriöst som feminism" (och då fanns bara den överdrivan feminismen runt om mig.). Frågor? Jag har inte historia på gymnasiet :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 8:26 am
Sweet, jag har 2 stycken /b/-tards i min klass :'D
Dock från 4chan, men dom får väl duga ändå...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 9:02 am
Mr_RPG monoo Mikusagi monoo Mikusagi Samhället är sexistiskt. Vi är samhället. Isåfall väljer jag och alla jag känner att ställa oss utanför samhället :/ Jasså? Bara för att du tycker att du inte är sexistisk? Tänk om RPG tycker samma sak, att han inte är sexistisk! Då får han väl tycka det, fast han har ju erkänt själv att han har dålig koll, att han "lolar åt feminismen" och att han tar både feminismen och rasismen jävligt oseriöst. :/Fast nu skrev jag så för att kolla hur länge jag fick din ilska att stanna uppe. Och ifall jag lolar åt feminism så är det överdriven feminism. Och jag tar inte rasism oseriöst, jag skrev något i stil med; "snart kommer jag att ta rasism lika oseriöst som feminism" (och då fanns bara den överdrivan feminismen runt om mig.). Frågor? Jag har inte historia på gymnasiet :'D Mr_RPG Är det rasistiskt att ha fördomar? Det är det inte va? <.<;; Ifall det är så, så kommer jag ta rasism som feminism, jävligt oseriöst dvs.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 9:06 am
I Digitalt Skapande har vi fått i uppgift att göra ett kollage som beskriver oss själva, men jag vet inte hur jag ser migsjälv sådär jättemycket. Hur ser ni på mig? :'D Hur skulle ni beskriva mig( posta gärna en bild x3)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 9:12 am
Du är helt cp, och är en morot. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 9:16 am
Dora The Exploded I Digitalt Skapande har vi fått i uppgift att göra ett kollage som beskriver oss själva, men jag vet inte hur jag ser migsjälv sådär jättemycket. Hur ser ni på mig? :'D Hur skulle ni beskriva mig( posta gärna en bild x3) Lägg in bilden på apan xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 9:20 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 9:21 am
monoo Mr_RPG Är det rasistiskt att ha fördomar? Det är det inte va? <.<;; Ifall det är så, så kommer jag ta rasism som feminism, jävligt oseriöst dvs. Så om jag skulle vara kvinna och blev gruppvåldtagen av en grupp asiater, skulle jag bli rasist då pga min rädsla? (Ja, det var kanske ett lite extremt exempel.) Även om det är så så kommer jag inte ta rasism oseriöst pga alla vackert uttryckt info jag fått av dig~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 9:21 am
Jag vet inte hur du är IRL eller så, men här är du ganska rolig. Ibland lite mycket på en gång, men kul person i övrigt. ^^
Ärlighet varar längst, inte sant? smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 9:23 am
monoo Dora The Exploded I Digitalt Skapande har vi fått i uppgift att göra ett kollage som beskriver oss själva, men jag vet inte hur jag ser migsjälv sådär jättemycket. Hur ser ni på mig? :'D Hur skulle ni beskriva mig( posta gärna en bild x3) Lägg in bilden på apan xd xd xd måste fan göra det dramallama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 9:25 am
XDDDDDDD *DÖR* Sioced: Lätt :'D Låter skitbra detdär!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 9:29 am
Dora The Exploded GrimCupid
Mmhm, arbetslös (men ändå lön på torsdag). cool
Sushipåsk är för långt, sushihalloween eller thanksgiving? :]s**t, HUR GAMMAL ÄR DU EGENTLIGEN? XD *visste inte att du arbetade* xDDD JAK ER JETEGAMAL! ******* på* <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|