|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 8:30 am
[ Fruit Cake ] Arisha Darlaa •♥• Okey grappig, Mijn moeder hangt een briefje aan de koelkast... Door het met een plakbandje aan een koelkastmagneet te hangen! Logica, logica xD •♥• » Inderdaad heel logisch.
Hahaha x'D Plakband is veel te effectief x]En magneten blijkbaar niet xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 9:16 am
candy_loves_candy [ Fruit Cake ] Arisha Darlaa •♥• Okey grappig, Mijn moeder hangt een briefje aan de koelkast... Door het met een plakbandje aan een koelkastmagneet te hangen! Logica, logica xD •♥• » Inderdaad heel logisch.
Hahaha x'D Plakband is veel te effectief x]En magneten blijkbaar niet xp Supahglue?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 10:27 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 10:41 am
candy_loves_candy [ Fruit Cake ] Arisha Darlaa •♥• Okey grappig, Mijn moeder hangt een briefje aan de koelkast... Door het met een plakbandje aan een koelkastmagneet te hangen! Logica, logica xD •♥• » Inderdaad heel logisch.
Hahaha x'D Plakband is veel te effectief x]En magneten blijkbaar niet xp Haha, ja x'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 10:42 am
Gw3nn0w heart heart heart  Blij? @Greyarch: Wie weet xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 10:49 am
candy_loves_candy Gw3nn0w heart heart heart  Blij? @Greyarch: Wie weet xd Candy, Ive got to go my own way domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 11:04 am
[ Fruit Cake ] candy_loves_candy Gw3nn0w heart heart heart  Blij? @Greyarch: Wie weet xd Candy, Ive got to go my own way domokun Ik had al zoiets verwacht domokun xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 1:50 am
OH MY GAWT, Batman is bezig op VTM ... maar dan die batman van JAREN geleden gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 2:16 am
ja, echt wel geweldig. Die reeks van Batman is zo kitsch dat het gewoon leuk is om naar te kijken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 8:53 am
candy_loves_candy [ Fruit Cake ] candy_loves_candy Gw3nn0w heart heart heart  Blij? @Greyarch: Wie weet xd Candy, Ive got to go my own way domokun Ik had al zoiets verwacht domokun xp Haha xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 9:25 am
[ Fruit Cake ] candy_loves_candy [ Fruit Cake ] candy_loves_candy Gw3nn0w heart heart heart  Blij? @Greyarch: Wie weet xd Candy, Ive got to go my own way domokun Ik had al zoiets verwacht domokun xp Haha xDIk moet nog steeds naar Hairspray xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 12:12 pm
candy_loves_candy [ Fruit Cake ] candy_loves_candy [ Fruit Cake ] candy_loves_candy Gw3nn0w heart heart heart  Blij? @Greyarch: Wie weet xd Candy, Ive got to go my own way domokun Ik had al zoiets verwacht domokun xp Haha xDIk moet nog steeds naar Hairspray xd SHAME ON YOU !!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 12:17 pm
[ Fruit Cake ] candy_loves_candy [ Fruit Cake ] candy_loves_candy [ Fruit Cake ] Candy, Ive got to go my own way domokun Ik had al zoiets verwacht domokun xp Haha xDIk moet nog steeds naar Hairspray xd SHAME ON YOU !! Ik weet niet of jij um al gezien hebt, maar zo niet, moet je eens op youtube zac efron - it takes two intoetsen, echt schattig gezongen. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 10:49 pm
sorry dat ik er niet was jongens; ik had een soort van Art Fair zaterdag en was zondag bezig met 2 last minute art projects die High Priority zijn. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|