|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 11:12 am
monoo Jag är uppvuxen så att jag skapar en konflikt, jag kan inte bara låta det passera som om att det var helt ok att säga/göra vissa saker. lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 11:15 am
Woo jag står med i Monoo's post
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 11:18 am
monoo Jag kan pinpointa exakta tillfällen som fått mig att börja diskutera här i gillet. Är det fel att reagera när folk sitter och säger sånna här saker? [...] Mikusagi Tror du att alkoholistmammor får smarta barn, eller? mad [...] xd Jag är så rolig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 11:19 am
Mr_RPG Sedan tycker jag det inte är fel med rasism, hat mot andra raser är det därimot fel. Om katter kan delas in i raser kan väl människan väl det med. Kommer du ihåg vad rasism är? talk2hand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 11:20 am
monoo Jag är uppvuxen så att jag skapar en konflikt, jag kan inte bara låta det passera som om att det var helt ok att säga/göra vissa saker. För det är så moget att inte kunna släppa nånting nån gång, utan att käfta emot och säga att ens egna åsikter är helt fel och kan köras upp någonstans. Och det är ju så moget att inte kunna ta någonting oseriöst någon gång, utan ta allt folk säger på liv eller död och det är så moget att inte kunna uttrycka sin åsikt på ett revligt sätt, och ändå få fram det man vill säga utan att bete sig som ett as. dramallama dramallama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 11:22 am
monoo Kan inte du säga nåt vettigt nån gång? Du är som en vandrande chatterbox. Jadå, det är klart jag kan. Men det är verkar vara så tråkigt att bete sig som du.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 11:22 am
Dora The Exploded För det är så moget att inte kunna släppa nånting nån gång, utan att käfta emot och säga att ens egna åsikter är helt fel och kan köras upp någonstans. Och det är ju så moget att inte kunna ta någonting oseriöst någon gång, utan ta allt folk säger på liv eller död och det är så moget att inte kunna uttrycka sin åsikt på ett revligt sätt, och ändå få fram det man vill säga utan att bete sig som ett as. dramallama dramallama PerT sade något smart här! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 11:23 am
Mikusagi Dora The Exploded För det är så moget att inte kunna släppa nånting nån gång, utan att käfta emot och säga att ens egna åsikter är helt fel och kan köras upp någonstans. Och det är ju så moget att inte kunna ta någonting oseriöst någon gång, utan ta allt folk säger på liv eller död och det är så moget att inte kunna uttrycka sin åsikt på ett revligt sätt, och ändå få fram det man vill säga utan att bete sig som ett as. dramallama dramallama PerT sade något smart här! eek vet, llamor är väldigt smarta djur. dramallama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 11:24 am
Jag borde lyssna mer på buddhistmunkar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 11:26 am
Jag hörde det där på religionen. Eva har faktiskt lärt mig något! eek Niddler, googla mer fakta! mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 11:34 am
Yeah, buddhistmunkar har jäkligt vettiga tankar om mycket. Sedan eldade ju flera upp sig själv i protester mot något, minns inte vad, men vi läste det på historian, så martyrer är de också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 11:38 am
Jag ar imponerad av allas eran idioti.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 11:48 am
Jalkazar Jag ar imponerad av allas eran idioti. Awww, 'dat made me cry cry EDIT: Är det sant att du har gått upp i vikt, förresten? Mikusagi> Att det är en syn på mänskligheten. EDIT: Och att andra rasen är överlägsen. D; Vad kallas det utan överlägsenheten? Isf var det det jag menade.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 12:03 pm
En gubbe ~70 med synlig hörapparat stiger på och sätter sig framför en kille ~16 som lyssnar på musik. Gubben (vrider sig bakåt): Stäng av! Killen (tar ur ena hörluren): Va?! Gubben: Stäng av säger jag! Killen: Stäng av hörapparaten… Gubben surnar och vänder tillbaka huvudet, killen stoppar tillbaka hörluren i örat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 12:11 pm
Mr_RPG Jalkazar Jag ar imponerad av allas eran idioti. Awww, 'dat made me cry cry EDIT: Är det sant att du har gått upp i vikt, förresten? Mikusagi> Att det är en syn på mänskligheten. EDIT: Och att andra rasen är överlägsen. D; Vad kallas det utan överlägsenheten? Isf var det det jag menade. Ca 4 kg har jag gatt upp, men big diff, det gor mig normalviktig bara razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|