|
|
|
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 11:46 am
monoo Anashi` Lol. Jag tycker det är konstigt att vissa personer finns kvar i gillet med tanke på personangreppen ni jämt gör under disskutioner. xd Vaddå? Hela Gaia ser ju ut precis såhär. Men du kanske inte rör dig så mycket i forumen eftersom du sa att du hade det lite knepigt med engelskan?Det är sant, smile jag brukar bara titta lite i GED och CB varje dag, fast jag postar aldrig där.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 12:15 pm
Mikusagi Hela Gaia är inte så här neutral Jag tycker faktiskt att det är rätt ovanligt att folk går på andra gaianer för att de har olika åsikter. o.O vilka forum hänger du i?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 12:16 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 12:17 pm
a**å det här är bara för roligt;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 12:29 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 12:37 pm
Vad är GED?
Jag? Jag är väl i General Discussion, Gaia Community Discussion, Chatterbox... i Exchange kan de vara lite fräcka men de är ju inte som du, Monoo neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 12:38 pm
Sidan innehåller fel. IE? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 12:47 pm
Mikusagi Vad är GED?
Jag? Jag är väl i General Discussion, Gaia Community Discussion, Chatterbox... i Exchange kan de vara lite fräcka men de är ju inte som du, Monoo neutral Jag? Fräck? Bwahahahaha det här är bara ett ytskrap gumman twisted
Om jag verkligen ville uttrycka mig med starka uttryck så finns det bra mycket grövre saker att ta till :/
Jag föreslår att du provar på ED/Politics, GD, GD/LI, SF, SF/Petitions, ett tag, och ser efter om du tycker att gaia är en fullt lika vacker plats efter det... :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 12:51 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 12:53 pm
Som jag sade hänger jag på GD ibland. Om man bortser från de som skriver typ samma sak hela tiden så är folk rätt okej. På GD/LI är ju alla jättesnälla.
Klart det finns grövre saker att ta till. Det betyder inte att man gör det. Vad är SF?
De forumen du snackar om är ju inte hela Gaia, även om jag inte håller med om att folk är så otrevliga som du. Eller, det kan ju ha ändrats de senaste två månaderna för nu har jag varit lite oaktiv.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 1:02 pm
Mikusagi Som jag sade hänger jag på GD ibland. Om man bortser från de som skriver typ samma sak hela tiden så är folk rätt okej. På GD/LI är ju alla jättesnälla.
Klart det finns grövre saker att ta till. Det betyder inte att man gör det. Vad är SF?
De forumen du snackar om är ju inte hela Gaia, även om jag inte håller med om att folk är så otrevliga som du. Eller, det kan ju ha ändrats de senaste två månaderna för nu har jag varit lite oaktiv. GD är ju hemskt. På GD/LI får folk ta massa skit hela tiden fast allt de bara ber om är råd och hjälp.
SF=SiteFeedback
Du och jag har väldigt olika syn på vad som är otrevligt. Folk som är brutalt ärliga och tar till starka ord för att uttrycka sin frustration är inte otrevliga enligt mig, så länge de håller sig till faktiska faktan. Jag ser det däremot som oerhört otrevligt med den typ av ignorans och fördomsfullhet som figurerar här.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 1:06 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 1:08 pm
Min mamma säger att ärligt =/= uttrycka sin brutala åsikt eftersom åsikter ändras från dag till dag.
Brutala åsikter gagnar ingen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 1:19 pm
Mikusagi Min mamma säger att ärligt =/= uttrycka sin brutala åsikt eftersom åsikter ändras från dag till dag.
Brutala åsikter gagnar ingen. Ändrar din mamma åsikt från dag till dag? Låter sjukt jobbigt. Inte konstigt att du överanalyserar och ordtolkar folk om du vuxit upp i en ambivalent miljö :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|