Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 661 662 663 664 665 666 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Mogunetto

Barking Lunatic

PostPosted: Wed Sep 05, 2007 12:18 pm

kittyocean
Greyarch
Arisha
    » Dat ken ik, mijn oude scheikunde leraar was op de dag dat ie de allerlaatste cijfers moest geven foetsie, zo'n 10 klassen wachtten in zijn lokaal. Zijn assistent belde hem toen op en hij lag nog in bed niet wetende dat er heel veel boze leerlingen op hem zaten te wachten.

Maar ja, de leraren hoeven zich niet te houden aan de regels die zij hun leerlingen opgeven en dat haat ik gewoon.

YOT, bij ons zitten de leerkrachten te bellen, te zuipen, te freten, enzovoort

Ik vind dat al te zot.

Vandaag bij de klantenservice....

"Mensen, luister even... ik heb hier een JUFFROUW aan de lijn, een KLEUTERJUF, die NU, tijdens SCHOOLTIJD, met ONS belt!"

Dat is toch totaal NIET KUNNEN?!

JUIST, ik bedoel, leerkrachten MOGEN te laat komen en MOGEN roken in een speciaal daartoe bestemd hutje op het schoolterrein terwijl dat uitdrukkelijk verboden is.
PostPosted: Wed Sep 05, 2007 12:49 pm

Wist je al dat ik zelf ook al een leerkracht ben XD? Nou ja, heb het diploma... enniewee, ik vind dat zelf ook niet kunnen. regels gelden ook voor leraren!!!

kittyocean
Captain

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0
PostPosted: Wed Sep 05, 2007 1:13 pm

» Nou de leraren op m'n nieuwe school hebben tot nu toe een goede indruk achtergelaten: een mandarijn gekregen van de natuurkunde leraar (die erg poetisch over natuurkunde kon praten) en mijn biologie lerares die erg feministisch is en direct onze aandacht kon trekken met de hypothese: Vrouwen zijn slimmer dan mannen.

Ik weet nog dat elke rokende leraar op m'n oude school een gratis laserbehandeling kreeg om te stoppen, maar ze bleven gezellig door smoken in het lerarenfietsenhok. Het enige moment dat zij zich strict aan de regels hielden was wanneer de inspectie langskwam. Dat was altijd lachen rofl .

PostPosted: Thu Sep 06, 2007 1:24 am

Wat dacht je dan van mijn middelbare school? Als de open dag kwam, krijgen we opeens planten! En de dag erna gingen de planten weer weg.... Of een likkie verf; toevallig voor de open dag!!

kittyocean
Captain

Mogunetto

Barking Lunatic

PostPosted: Thu Sep 06, 2007 5:12 am

kittyocean
Wist je al dat ik zelf ook al een leerkracht ben XD? Nou ja, heb het diploma... enniewee, ik vind dat zelf ook niet kunnen. regels gelden ook voor leraren!!!

Jij bent een onderwijzer. Jij leert mensen dingen waarschijnlijk op een leuke en efficiente manier

Leerkrachten zijn die eikels die alles oframmelen van hun handboek of de leerlingen hun gang laten doen terwijl zij op het internet zitten, een boekje lezen of GSm'en ...
PostPosted: Thu Sep 06, 2007 5:50 am

Greyarch
kittyocean

Jij bent een onderwijzer. Jij leert mensen dingen waarschijnlijk op een leuke en efficiente manier

Leerkrachten zijn die eikels die alles oframmelen van hun handboek of de leerlingen hun gang laten doen terwijl zij op het internet zitten, een boekje lezen of GSm'en ...

en die lui die nooit op je stage verschijnen als ze een afspraak hebben razz confused

QYDrop

AngelofAnna

PostPosted: Thu Sep 06, 2007 6:36 am

vraagje wie was de vorige eigenaar van de adpe
want in de 2e post van de Announcement regels en updat's zegt kittyocean dat zij de nieuwe eigenaar is. Dat betekent dat daarvoor iemand anders eigenaar was.
PostPosted: Thu Sep 06, 2007 8:55 am

QYDrop
Greyarch
kittyocean

en die lui die nooit op je stage verschijnen als ze een afspraak hebben razz confused

rolleyes En begint aub niet over stage

STORIES I HAVE ABOUT STAGE surprised

Mogunetto

Barking Lunatic

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Sep 06, 2007 1:08 pm

AngelofAnna
vraagje wie was de vorige eigenaar van de adpe
want in de 2e post van de Announcement regels en updat's zegt kittyocean dat zij de nieuwe eigenaar is. Dat betekent dat daarvoor iemand anders eigenaar was.

Eh..... heel lang geleden.... heel wat naam changes geweest... ehh... eh... weet iemand het nog XD? Iemand van de toenmalige -chan clan ofzo?

en Greyarch! I'll take it as a compliment! Have a cookie!!
PostPosted: Thu Sep 06, 2007 2:18 pm

o.O Kitty toch,

Chou-chou chan? tis nog voor mijn tijd, maar vraag me even niet wat de naam van haar nieuwe account is.
Maar het was een gedeeld project van verschillende personen die hebben bijgedragen, maar je kan maar een persoon captain maken.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Sep 07, 2007 5:49 am

klopt, maar er waaren zoveel chans en haar naam wijzigde ook 2 of 3 x... dus ik ben het nu even kwijt XD Ze is hier nog even in de guild geweest smile
PostPosted: Fri Sep 07, 2007 9:22 am

Okey grappig,
Mijn moeder hangt een briefje aan de koelkast...
Door het met een plakbandje aan een koelkastmagneet te hangen!
Logica, logica xD

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0
PostPosted: Fri Sep 07, 2007 11:21 am

Darlaa
Okey grappig,
Logica, logica xD
» Inderdaad heel logisch. User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

PostPosted: Fri Sep 07, 2007 2:32 pm

[KH]Sasuke

[ Fruit Cake ]

PostPosted: Sat Sep 08, 2007 1:07 am

Arisha
Darlaa
Okey grappig,
Logica, logica xD
» Inderdaad heel logisch. User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Hahaha x'D
Plakband is veel te effectief x]
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 661 662 663 664 665 666 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games