|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:45 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Mr.J oni-chan chibi_chan oni-chan övning ger färdighet 3nodding har ju hållit på i tre år nu snart och jag har fortfarande en hel del kvar att lära *suckar* Jo stämmer, men jag gillar inte att rita speciellt mycket heller. Ska du komma på J-cult? beror på var och när...skolan har börjat igen -.-;; de där j-cult e de typ nere i fjollträsk?? (sthlm) inte en aning...blir uppe i fjollträket för min del isf blaugh finns de nå J-cult i närheten av sundsvall??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:46 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Ja men... .. Whatever.. *Sätter sig och läser Ranma* Läs på du. razz *Läsa läsa läsa* ... Varför är alla killar så korkade i Ranma½? neutral Jag vet inte. :S ... Nåja, alla killar är väl det xp Oeh... now I see... <. < .. Najs Jo.
Sida 666! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:47 am
Mr.J oni-chan Mr.J oni-chan chibi_chan oni-chan övning ger färdighet 3nodding har ju hållit på i tre år nu snart och jag har fortfarande en hel del kvar att lära *suckar* Jo stämmer, men jag gillar inte att rita speciellt mycket heller. Ska du komma på J-cult? beror på var och när...skolan har börjat igen -.-;; de där j-cult e de typ nere i fjollträsk?? (sthlm) inte en aning...blir uppe i fjollträket för min del isf blaugh finns de nå J-cult i närheten av sundsvall?? jag är nog inte rätt person att fråga sweatdrop har inte koll på var jag gjort av mina nyckkar ens en gång
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:48 am
oni-chan Mr.J oni-chan Mr.J oni-chan chibi_chan oni-chan övning ger färdighet 3nodding har ju hållit på i tre år nu snart och jag har fortfarande en hel del kvar att lära *suckar* Jo stämmer, men jag gillar inte att rita speciellt mycket heller. Ska du komma på J-cult? beror på var och när...skolan har börjat igen -.-;; de där j-cult e de typ nere i fjollträsk?? (sthlm) inte en aning...blir uppe i fjollträket för min del isf blaugh finns de nå J-cult i närheten av sundsvall?? jag är nog inte rätt person att fråga sweatdrop har inte koll på var jag gjort av mina nyckkar ens en gång aja ^^ *fortsätter festa me cigg musik o brännvin* om nån vill ha så säg bara till ^^ e nääääääästan i himlen nu ^^ saknas en puss lr 2 sen e man där ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:49 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Ja men... .. Whatever.. *Sätter sig och läser Ranma* Läs på du. razz *Läsa läsa läsa* ... Varför är alla killar så korkade i Ranma½? neutral Jag vet inte. :S ... Nåja, alla killar är väl det xp Oeh... now I see... <. < .. Najs Jo.
Sida 666! eek *Fira*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:50 am
Mr.J oni-chan Mr.J oni-chan Mr.J oni-chan chibi_chan oni-chan övning ger färdighet 3nodding har ju hållit på i tre år nu snart och jag har fortfarande en hel del kvar att lära *suckar* Jo stämmer, men jag gillar inte att rita speciellt mycket heller. Ska du komma på J-cult? beror på var och när...skolan har börjat igen -.-;; de där j-cult e de typ nere i fjollträsk?? (sthlm) inte en aning...blir uppe i fjollträket för min del isf blaugh finns de nå J-cult i närheten av sundsvall?? jag är nog inte rätt person att fråga sweatdrop har inte koll på var jag gjort av mina nyckkar ens en gång aja ^^ *fortsätter festa me cigg musik o brännvin* om nån vill ha så säg bara till ^^ e nääääääästan i himlen nu ^^ saknas en puss lr 2 sen e man där ^^ *skakar flinande på huvudet och tuggar i sig en kola till*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Ja men... .. Whatever.. *Sätter sig och läser Ranma* Läs på du. razz *Läsa läsa läsa* ... Varför är alla killar så korkade i Ranma½? neutral Jag vet inte. :S ... Nåja, alla killar är väl det xp Oeh... now I see... <. < .. Najs Jo.
Sida 666! eek *Fira* Harrharrharr. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry *Går in och sjunger depressiva sånger om olycklig kärlek* goa gubbar sjunger tätt i ditt fräcka freestyle sett ^^ den versen va kul
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:51 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:51 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Ja men... .. Whatever.. *Sätter sig och läser Ranma* Läs på du. razz *Läsa läsa läsa* ... Varför är alla killar så korkade i Ranma½? neutral Jag vet inte. :S ... Nåja, alla killar är väl det xp Oeh... now I see... <. < .. Najs Jo.
Sida 666! eek *Fira* Harrharrharr. xd Måste du låta som en pirat -__-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:52 am
Petsy Måste du låta som en pirat -__- Japp.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:52 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 11:53 am
Petsy Måste du låta som en pirat -__- eek klart han måste! pirater äger 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|