Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 660 661 662 663 664 665 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

candy_loves_candy

PostPosted: Tue Sep 04, 2007 7:39 am

Ik heb er een hekel aan als docenten hun afspraken niet nakomen.
PostPosted: Tue Sep 04, 2007 9:11 am

candy_loves_candy
Wat is er gebeurt? :p

[ Fruit Cake ]

candy_loves_candy

PostPosted: Tue Sep 04, 2007 10:21 am

[ Fruit Cake ]
candy_loves_candy

Ik heb anderhalf uur op mijn mentor gewacht, maar die is niet op komen dagen confused
PostPosted: Tue Sep 04, 2007 11:04 am

» Dat ken ik, mijn oude scheikunde leraar was op de dag dat ie de allerlaatste cijfers moest geven foetsie, zo'n 10 klassen wachtten in zijn lokaal. Zijn assistent belde hem toen op en hij lag nog in bed niet wetende dat er heel veel boze leerlingen op hem zaten te wachten.

Maar ja, de leraren hoeven zich niet te houden aan de regels die zij hun leerlingen opgeven en dat haat ik gewoon.

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0

candy_loves_candy

PostPosted: Tue Sep 04, 2007 12:06 pm

Inderdaad, ik had net zo goed niet kunnen wachten. Ik was dan veel eerder thuis geweest.
PostPosted: Wed Sep 05, 2007 1:51 am

Ben blij dak niet meer op school zit xD

Gw3nn0w

Hilarious Member

700 Points
  • Signature Look 250
  • Dressed Up 200
  • Member 100

[ Fruit Cake ]

PostPosted: Wed Sep 05, 2007 6:48 am

candy_loves_candy
[ Fruit Cake ]
candy_loves_candy

Ik heb anderhalf uur op mijn mentor gewacht, maar die is niet op komen dagen confused
ik ook een heel les uur op de klassenleraar..
PostPosted: Wed Sep 05, 2007 6:57 am

Event voorbij -> Kitty terug in de Guild... more or less.

Wel jammer dat iemand prijzen uitloofde, er ook mee begonnen is... en helaas de thread verlaten heeft, terwijl ik nog op het lijstje met prijzen stond....

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Sep 05, 2007 6:59 am

Darlaa
Hij heeft daar heel even gestaan ja, voordat ik hem kon zien hadden ze hem alweer weggehaald, schijnbaar was ie te heet of zo. whee

eerlijk gezegd denk ik eerder dat mensen er over zeurden dat hij te 'homo' eruit zag (village people anyone?) Anyway, Van mij mag hij zoooooooooooooooo terug *zwijmel*
PostPosted: Wed Sep 05, 2007 9:07 am

kittyocean
Darlaa
Hij heeft daar heel even gestaan ja, voordat ik hem kon zien hadden ze hem alweer weggehaald, schijnbaar was ie te heet of zo. whee

eerlijk gezegd denk ik eerder dat mensen er over zeurden dat hij te 'homo' eruit zag (village people anyone?) Anyway, Van mij mag hij zoooooooooooooooo terug *zwijmel*
Welcome to the clubb whee

[ Fruit Cake ]

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Sep 05, 2007 9:27 am

xD maar haast iedereen vond hem geweldig
PostPosted: Wed Sep 05, 2007 9:29 am

Arisha
    » Dat ken ik, mijn oude scheikunde leraar was op de dag dat ie de allerlaatste cijfers moest geven foetsie, zo'n 10 klassen wachtten in zijn lokaal. Zijn assistent belde hem toen op en hij lag nog in bed niet wetende dat er heel veel boze leerlingen op hem zaten te wachten.

Maar ja, de leraren hoeven zich niet te houden aan de regels die zij hun leerlingen opgeven en dat haat ik gewoon.

YOT, bij ons zitten de leerkrachten te bellen, te zuipen, te freten, enzovoort

Ik vind dat al te zot.

Mogunetto

Barking Lunatic

candy_loves_candy

PostPosted: Wed Sep 05, 2007 9:42 am

[ Fruit Cake ]
kittyocean
Darlaa

Precies xd
PostPosted: Wed Sep 05, 2007 10:23 am

candy_loves_candy
[ Fruit Cake ]
kittyocean
Darlaa

Precies xd

Wel, voor mij moet hij niet terugkomen hoor. wink
Ze zouden beter zijn zus eens laten komen.

(Hoor toch weer die machotalk!) lol

dvdb

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Sep 05, 2007 12:01 pm

Greyarch
Arisha

YOT, bij ons zitten de leerkrachten te bellen, te zuipen, te freten, enzovoort

Ik vind dat al te zot.

Vandaag bij de klantenservice....

"Mensen, luister even... ik heb hier een JUFFROUW aan de lijn, een KLEUTERJUF, die NU, tijdens SCHOOLTIJD, met ONS belt!"

Dat is toch totaal NIET KUNNEN?!
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 660 661 662 663 664 665 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games